دارندگان پلی استیشن 5 شش ماه اشتراک رایگان Apple Music دریافت می نمایند

به گزارش مجله سویگل، کنسول پلی استیشن 5 یکی از پرفروش ترین دستگاه های حال حاضر گیمینگ است و شرکت سازنده نیز میخواهد این موفقیت همچنان ادامه داشته باشد. در نتیجه سونی تصمیم گرفته تا با اپل همکاری نموده و به کاربران یک اشتراک اپل میوزیک (Apple Music) رایگان بدهد تا کاربران گوشی های اپل بیشتر به سمت خرید کنسول نسل نهمی سونی ترغیب شوند.

دارندگان پلی استیشن 5 شش ماه اشتراک رایگان Apple Music دریافت می نمایند

طبق چیزی که اعلام شده، افرادی این اشتراک رایگان را دریافت خواهند کرد که تا به حال اشتراک اپل میوزیک نداشته باشند یا اینکه پس از مدت طولانی به سمت آن بازگشته باشند. همینطور اینکه این اشتراک رایگان تا 6 ماه مدت خواهد داشت که با توجه به قیمت این اشتراک، یک پیشنهاد بسیار به صرفه است.

لازمه دریافت این اشتراک، دانلود برنامه اپل موزیک روی کنسول های پلی استیشن 5 است و کاربر باید در آن وارد گردد. پس از ساختن اکانت و وارد کردن آن در کنسول، کاربران نو یک اشتراک 6 ماهه دریافت خواهند کرد. نکته اینجاست که پس از اتمام این اشتراک کاربران باید برای تمدید آن هزینه پرداخت نموده و این هزینه برای منطقه آمریکا 11 دلار در ماه است.

نکته جالب اینجاست که این اشتراک 6 ماهه محدود به کنسول پلی استیشن 5 نیست. در اصل با دریافت این اشتراک 6 ماهه کاربران می توانند از آن در تمامی دستگاه هایی که از اپل موزیک پشتیبانی می نمایند، استفاده نمایند. در نتیجه شما می توانید به راحتی از اپل موزیک خود در دستگاه آیفون، مکبوک، آیپد و حتی ویندوز بهره ببرید و از گوش دادن به آهنگ های مختلف لذت ببرید.

این اولین بار نیست که اپل و سونی در زمینه فروش اشتراک با یکدیگر همکاری می نمایند. در اوایل سال 2021 میلادی بود که سونی با اپل در زمینه فروش اشتراک اپل تی وی (Apple TV) همکاری کرد. در آن موقع کنسول پلی استیشن 5 به تازگی عرضه شده بود و خرید یک اشتراک اپل تی وی می توانسد به راحتی این کنسول را به یک دستگاه مولتی مدیا تبدیل کند.

حال با ارائه این اشتراک کاربران می توانند به راحتی از گوش دادن به آهنگ های مختلف در کنسول پلی استیشن 5 خود لذت ببرند و از طرفی این اشتراک را در دستگاه های مختلف داشته باشند. این همکاری برای هر دو شرکت درگیر نیز سود زیادی خواهد داشت. با ارائه این اشتراک، تعداد کاربران اپل میوزیک اپل به شدت افزایش پیدا خواهد نمود و از طرفی بسیاری از افراد نیز به سمت خرید کنسول های سونی ترغیب خواهند شد.

در اصل علت اصلی خرید یک کنسول بازی قطعاً اشتراک موسیقی نیست ولی می تواند حس خوبی را به افرادی که این کنسول را خریداری نموده اند القا کند. همینطور اینکه با عرضه مدل نو کنسول پلی استیشن 5 یعنی پلی استیشن 5 اسلیم همکاری سونی و اپل می تواند سیاست بسیار خوبی برای افزایش فروش این کنسول باشد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 آبان 1402 بروزرسانی: 29 آبان 1402 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2255

به "دارندگان پلی استیشن 5 شش ماه اشتراک رایگان Apple Music دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دارندگان پلی استیشن 5 شش ماه اشتراک رایگان Apple Music دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید