طراحی آیفون 16 پرو و پرو مکس لو رفت، عکس

به گزارش مجله سویگل، زومیت نوشت: نمونه اولیه آیفون 16 پرو نشان می دهد که گوشی تازه اپل با تغییراتی در طراحی بدنه و دکمه ها همراه خواهد بود.

طراحی آیفون 16 پرو و پرو مکس لو رفت، عکس

وب سایت مک رومرز اطلاعات تازهی را از طراحی آیفون 16 اپل از جمله نمونه های اولیه مدل پرو به دست آورده و مجموعه ای از رندرها را براساس طرح های داخلی اپل منتشر کرده است.

  • ترکیه ابرهای ما را می دزدد؛ پیچیده شدن صدای روایتی غیر علمی در عصر داده!

بر اساس رندرها، آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس با تکیه بر لبه های منحنی و قاب تیتانیومی، دارای نمایشگرهای بزرگ تر و دکمه عکس برداری خازنی تازه خواهند بود.

طبق گفته منابع آگاه، آیفون 16 پرو (با نام رمز دیابلو) و آیفون 16 پرو مکس (با نام رمز لایتنینگ) دارای نمایشگرهای بزرگ تر با میزان های 6.3 اینچ و 6.9 اینچ هستند که درمقایسه با نمایشگر 6.1 و 6.7 اینچی سری آیفون 15، بزرگ تر محسوب می شوند.

تغییر میزان نمایشگر احتمالاً مربوط به دوربین چهارمنشوری تله فوتو است که انتظار می رود امسال در هر دو مدل آیفون پرو استفاده شود. افزایش میزان دستگاه های امسال به اپل این امکان را می دهد تا فضای لازم را برای اضافه کردن دوربین چهارمنشوری به آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس فراهم کند.

درحالی که طراحی کلی آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس در مرحله توسعه ثابت ماند، به نظر می رسد اپل تصمیم گرفته است که طراحی دکمه ای شبیه به آیفون 15 پرو داشته باشد؛ اگرچه یک دکمه به سمت راست آیفون اضافه خواهد شد.

دو مدل پرو گوشی آیفون مانند نسل قبل خود به دکمه اکشن چندمنظوره مجهز می شوند. به نظر می رسد که دکمه های اکشن، هم میزان دکمه های فعلی آیفون 15 پرو خواهد بود.

آیفون 16 پرو در سمت راست، دارای یک دکمه کپچر کاملاً تازه است که به نظر می رسد خازنی و مجهز به سنسور نیرو باشد. مارک گرمن از بلومبرگ اخیراً تأیید کرده است که از آن برای فیلمبرداری استفاده خواهد شد.

دکمه کپچر در زیر دکمه پاور قرار می گیرد؛ بنابراین آنتن mmWave در آیفون 16 به سمت چپ دستگاه منتقل می شود. دکمه کپچر هم سطح با فریم آیفون خواهد بود.

آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس همچنان از همان تیتانیوم گرید 5 5 (Ti-6Al-4V) استفاده شده برای آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس بهره خواهند برد.

درمورد رنگ ها، نمونه های اولیه اپل از رنگ نقره ای استفاده می کنند که اپل آن ها را با نام تیتانیوم سفید به بازار عرضه می کند. اپل تا به امروز از رنگ های موجود آیفون 15 برای آزمایش استفاده کرده است و برنامه هایی برای اضافه کردن گزینه های رنگ دیگر نیز دارد.

با توجه به این که تا معرفی آیفون 16 زمان زیادی به جای مانده، ممکن است شاهد اضافه شدن تغییرات بیشتری باشیم. هنوز اطلاعاتی از قیمت گوشی تازه اپل در دست نیست.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 دی 1402 بروزرسانی: 15 دی 1402 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2261

به "طراحی آیفون 16 پرو و پرو مکس لو رفت، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی آیفون 16 پرو و پرو مکس لو رفت، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید