اجرای پروژه های عمرانی در 85 روستای مختلف ورزقان

به گزارش مجله سویگل، صادق میکائیلی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: در سراسر بخش مرکزی ورزقان کارهای عمرانی (جدول گذاری و آسفالت ریزی) در روستاهای مختلف اجرا می گردد.

اجرای پروژه های عمرانی در 85 روستای مختلف ورزقان

وی گفت: با حمایت های مردم، دهیاران، شوراها و نیز فرماندار و نماینده شهرستان در 85 تا از روستاهای بخش مرکزی کارهای مختلف عمرانی انجام گردیده است و یا در حال انجام می باشد که در نوع خود بی سابقه است.

وی توضیح داد: در این بخش 105 روستای سَکَنه دار وجود دارد که توانستیم خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به روستاهای جنگلی، دور افتاده ترین و کم جمعیت (اوزی، خوینرود، کلم، کلغای، مزرعه سواره و...) برسانیم.

وی در ادامه به واگذاری عمارت امیر ارشد به دهیاری اشاره نمود و گفت: عمارت امیر ارشد که در روستای آبخواره قرار گرفته است از طریق مزایده به دهیاری همین روستا واگذار گردیده است که با تبدیل این عمارت به اقامتگاه انتظار داریم بخش گردشگری شهرستان ورزقان و استان با رشد روبرو گردد.

میکائیلی در بخش دیگر سخنان خود به خرید چهار دستگاه بیل میکانیکی اشاره نمود و گفت: چهار دستگاه بیل مکانیکی برای دهیاری ها خریداری گردیده است که موجب درآمدزایی در روستاها خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 33

به "اجرای پروژه های عمرانی در 85 روستای مختلف ورزقان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پروژه های عمرانی در 85 روستای مختلف ورزقان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید