اجرای 9 پروژه عمرانی و خدماتی به صورت هم زمان در نصیرشهر

به گزارش مجله سویگل، به گزارش خبرنگاران، فرشاد شهسواری عصر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: عملیات تکمیل دیوارکشی پارک بانوان و بازسازی بخشی از کمربندی نصیرشهر دو پروژه مهم نصیرشهر بود که به زودی به خاتمه می رسد.

اجرای 9 پروژه عمرانی و خدماتی به صورت هم زمان در نصیرشهر

وی با تاکید بر این که دیوارکشی و محوطه سازی پروژه آرامستان نصیرشهر از دیگر پروژه های مهم در حال اجرای شهرداری نصیرشهر است، اضافه نمود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 3 میلیاردتومان آسفالت در معابری که تشنه آسفالت بودند توزیع گردیده است.

سرپرست شهرداری نصیرشهر در ادامه از اجرای پروژه خط انتقال آب به پارک جنگلی 125 هکتاری نصیرشهر اطلاع داد و گفت: این پروژه یکی از طرح های لازم الاجرا بود که سالها روی زمین مانده بود، اما به زودی به سرانجام می رسد.

وی تکمیل طرح اتوماسیون شهرداری را از دیگر برنامه خود عنوان نمود و شرح داد: اولویت اول شهرداری تکمیل پروژه های نیمه تمام است به همین خاطر در 4 ماه گذشت روی این موضوع تمرکز نموده بودیم.

شهسواری با قدردانی از زحمات شبانه روزی شورای شهر نصیرشهر اضافه نمود: یکی از بزرگترین چالش های شهرداری های استان تهران پرداخت حقوق پرسنل شهرداری است، اما خوشبختانه با تدابیری که پیش بینی کردیم حقوق کارکنان در 4 ماه گذشته به موقع و حتی زودتر از موعد پرداخت گردیده است.

وی در پایان از آغاز چندین پروژه جدید در آینده نزدیک اطلاع داد و گفت: پس از طی مراحل اداری موضوع را اطلاع رسانی می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 36

به "اجرای 9 پروژه عمرانی و خدماتی به صورت هم زمان در نصیرشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 9 پروژه عمرانی و خدماتی به صورت هم زمان در نصیرشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید