اهدای 150 بسته مطالعاتی به پرستاران بیمارستان طالقانی ارومیه

به گزارش مجله سویگل، خدیجه معصومی، مدیر کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی، در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی، با اعلام این خبر گفت: به منظور قدردانی از زحمات مدافعان سلامت و ارج نهادن به تلاش های شبانه روزی کادر درمانی بیمارستان طالقانی، 150 بسته مطالعاتی به کادر این بیمارستان اهدا شد.

اهدای 150 بسته مطالعاتی به پرستاران بیمارستان طالقانی ارومیه

معصومی اضافه کرد: با شیوع بیماری کرونا شاهد تلاش های خستگی ناپذیر پزشکان، پرستاران و کادر درمانی مراکز درمانی هستیم که جان خود را برای حفظ سلامت مردم به خطر انداخته اند و ما نیز با اهدای کتاب، سعی در ایجاد دقایقی آرامش برای این عزیزان داریم.

وی با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا، برنامه های این مجموعه به صورت مجازی برگزار می شود، گفت: کتاب های اهدایی می تواند در ساعات فراغت کادر درمانی به منظور آرامش روح و روان این عزیزان مورد استفاده قرار بگیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: باتوجه به ادامه شرایط گسترش بیماری کرونا، مطالعه و کتابخوانی یکی از بهترین راه ها برای مقابله با استرس ها و اضطراب های ناشی از شیوع ویروس کرونا و پشت سر گذاشتن این دوره خواهد بود.

معصومی با اشاره به نقش پرستاران در ترویج کتاب و کتابخوانی، گفت: این قشر از جامعه با توجه به تعاملات و ارتباطاتی که با بیماران و افراد مختلف دارند، می توانند مروجان کتابخوانی باشند و مردم را به مطالعه تشویق کنند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 898

به "اهدای 150 بسته مطالعاتی به پرستاران بیمارستان طالقانی ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای 150 بسته مطالعاتی به پرستاران بیمارستان طالقانی ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید