بعد از کنکور سفر نروید

به گزارش مجله سویگل، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران، از داوطلبان کنکور خواست که پس از اتمام آزمون از مسافرت به جهت برطرف خستگی، خودداری نمایند.

بعد از کنکور سفر نروید

برای سفر با لحظه آخری تور پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران دکتر علیرضا زالی با اشاره به روز ابتدایی برگزاری آزمون سراسری99 در کشور اظهار کرد: امروز روز خوبی بود و نسبتا نشان داد که با راهنمایی برنامه های از قبل تهیه شده، همکاری بسیار خوب والدین و همراهان داوطلبان آزمون سراسری را داشتیم و طبیعتا انتظار می رود که در روزهای آینده که معمولا تراکم بیشتری از جمعیت در آزمون ها وجود دارد؛ پروتکل های بهداشتی رعایت بیشتری گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه ممکن است تعداد بسیار زیادی از عزیزان داوطلب کنکور99 خسته شده باشند و احتیاج به استراحت داشته باشند؛ اضافه نمود: داوطلبان آزمون سراسری ممکن است پس از اتمام کنکور اقدام به برنامه های جمعی و مشارکت در مهمانی ها و یا رفتن به مسافرت نمایند که طبعا شرایط کشور و شرایط استان تهران به گونه ای نیست که بعد از کنکور شرایط آن فراهم باشد و باید با صبر و متانت بیشتری این ایام سخت سپری گردد تا ان شاءالله در یک فرصت مناسب تر امکان تفریح و خستگی زدایی به صورت تفننی برای افراد در برنامه های جمعی حاصل گردد.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1182

به "بعد از کنکور سفر نروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از کنکور سفر نروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید