ترامپ: با پیروزی بایدن، ایران بر آمریکا مسلط می گردد

به گزارش مجله سویگل، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که اخیرا با فرمانداران بعضی ایالت های آمریکا در زمینه نحوه مدیریت مبارزه با بحران کرونا دچار تنش و درگیری لفظی شده است بامداد دوشنبه اول اردیبهشت ماه در یک نشست خبری درباره ویروس کرونا گفت که ما در حال مذاکره با فرمانداران محلی درباره استراتژی برطرف محدویت ها هستیم.

ترامپ: با پیروزی بایدن، ایران بر آمریکا مسلط می گردد

به گزارش فارس، وی همچنین تاکید نمود که دولت آماده یاری به فرمانداران است تا مطمئن شویم که کار ها آنطور که باید انجام می گردد.

وی در عین حال گفت که شمار مبتلایان در بیمارستان ها رو به کاهش است.

ترامپ که به خاطر نحوه مدیریتش در بحران کرونا از دست رفتن جان ده ها هزار آمریکایی به شدت تحت فشار واقع شده است مدعی شد که اگر طرح تعطیلی آمریکا را اجرا نمی کردند میلیون ها آمریکا از بین می رفتند.

اظهارات ترامپ در حالی مطرح می گردد که بعضی از مقامات ارشد دولت آمریکا میگویند که هشدار های لازم درباره شیوع کرونا در ایالات متحده قبل از ثبت موارد فوتی داده شده بود، اما نادیده یا دست کم گرفته شد.

ترامپ در ادامه با اشاره به انتخابات آمریکا گفت: اگر جو بایدن پیروز گردد ایران، چین، کانادا و مکزیک آمریکا را مال خودشان می نمایند. شما دیگر کشوری نخواهید داشت.

وی مجددا تاکید نمود که مایل است با ایران کار کند، اما آن ها به نظر میرسد منتظر دولت بعدی هستند. حدس میزنم که جان کری نمیخواهد که آن ها الان توافق نمایند. آن ها (ایرانیها) احتمالا تصور می نمایند که می توانند صبر نمایند.

وی در پاسخ به سوالی در زمینه حمایت از اعتراضات خیابانی در بعضی از ایالت های آمریکا نیز گفت: شما اجازه دارید اعتراض کنید. من هوادار همه هستم.

منبع: فرارو
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 911

به "ترامپ: با پیروزی بایدن، ایران بر آمریکا مسلط می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: با پیروزی بایدن، ایران بر آمریکا مسلط می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید