خبرنگاران مشارکت یک میلیون دلاری تنیسور سوئیسی در بحران کرونا

به گزارش مجله سویگل، تهران- خبرنگاران - راجر فدرر تنیسور مشهور سوئیسی روز چهارشنبه بیش از یک میلیون دلار برای یاری به هموطنان آسیب پذیر سوئیسی خود در مقابله با کرونا اهدا کرد.

خبرنگاران مشارکت یک میلیون دلاری تنیسور سوئیسی در بحران کرونا

به گزارش خبرگزاری فرانسه از ژنو، این قهرمان که 20 گرند اسلم (Grand Slam) تنیس را به دست آورده است، به همراه همسرش یک میلیون فرانک سوئیس (1.02 میلیون دلار) اهدا کرد و گفت که هیچ کس نباید از فرایند مقابله سوئیس با این بیماری همه گیر، جا بماند.

فدرر با اعلام خبر اهدای این یاری، ابراز امیدواری کرد که سایرین نیز به حمایت از خانواده های نیازمند بیشتری ملحق شوند. وی تأکید کرد: با یاری هم می توانیم بر این بحران غلبه کنیم.

بر اساس آمار رسمی گزارش شده به سازمان دنیای بهداشت، سوئیس نهمین آمار بالای مبتلایان به کرونا در دنیا را داراست.

وزارت بهداشت سوئیس اعلام نموده که بیش از هشت هزار و 800 نفر تا روز دوشنبه هفته جاری به کووید- 19 مبتلا شده و 86 نفر جان باخته اند.

دولت سوئیس روز آدینه تمهیدات سختگیرانه تری را برای جلوگیری از شیوع کرونا به کار بست و با ممنوع کردن تجمعات بیش از پنج نفر، افرادی که فاصله 2 متر از هم را رعایت نکنند، به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

دولت سوئیس پیش تر دستور تعطیلی مدارس و همه اماکن تفریحی از جمله رستوران ها و مغازه های غیر مواد غذایی را صادر نموده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 846

به "خبرنگاران مشارکت یک میلیون دلاری تنیسور سوئیسی در بحران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مشارکت یک میلیون دلاری تنیسور سوئیسی در بحران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید