خبرنگاران همدلی با مردم زلزله زده سی سخت در آموزش و پرورش بویراحمد

به گزارش مجله سویگل، یاسوج- خبرنگاران- آموزش و پرورش بویراحمد برای دریافت کمک های مردمی و اهدای آنها به مردم سی سخت و روستاهای زلزله زده اعلام آمادگی کرد.

خبرنگاران همدلی با مردم زلزله زده سی سخت در آموزش و پرورش بویراحمد

رئیس آموزش و پرورش بویراحمد پنجشنبه شب در این باره گفت: خوابگاه مدرسه کمایی مقدم واقع در یاسوج را به عنوان پایگاه و مرکز پخت غذای گرم برای مردم زلزله زده سی سخت و روستاهای تابع انتخاب شده است.

کوروش دلشاد با دعوت مردم به همکاری و تهیه لوازم مورد نیاز مردم شهر سی سخت افزود: مردم می توانند وسایلی چون پتو، چادر، لباس و سایر کمک های غیر نقدی و همین طور کمک های نقدی خود را تحویل این پایگاه دهند تا در سریع ترین زمان ممکن به دست افراد نیازمند زلزله زده برسد.

وی تاکید کرد: با توجه به برودت هوا زلزله زدگان به اقلامی همچون وسایل گرم کننده نیاز دارند و همچنین به سبب خسارت دیدن منازل، مواد غذایی از دیگر نیازهای زلزله زدگان است.

زلزله ای به بزرگی 5.6 ریشتر ساعت 22 و پنج دقیقه و 34 ثانیه چهارشنبه شب 29 بهمن ماه 1399 شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند.

مرکز لرزه نگاری کشور گفت که این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین رخ داده است.

بر اساس این گزارش زلزله در فاصله 10 کیلومتری سی سخت، 19 کیلومتری کمه در استان اصفهان و 24 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1469

به "خبرنگاران همدلی با مردم زلزله زده سی سخت در آموزش و پرورش بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران همدلی با مردم زلزله زده سی سخت در آموزش و پرورش بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید