خدمت رسانی پرسنل شرکت بهره برداری متروی تهران در تعطیلات کرونایی

به گزارش مجله سویگل، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: با اجرای محدودیت های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه مانند قبل با تلاش تمامی پرسنل زحمت کش این شرکت و بکار گیری تمامی امکانات در حال خدمات رسانی به شهروندان می باشد.

خدمت رسانی پرسنل شرکت بهره برداری متروی تهران در تعطیلات کرونایی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه روزانه تمامی ایستگاه ها و خطوط متروی تهران و حومه به صورت دقیق رصد می شود اضافه نمود: در حال حاضرتمام خطوط ما با کاهش مسافر همراه هستند و تنها ایستگاه های تقاطعی مترو که همیشه شلوغ تر از ایستگاه های دیگر بوده با حجم بیشتر مسافر در ساعات پیک روبرو هستند و شهروندان برای حفظ سلامت خود و دیگران باید زمان سفر خود را مدیریت کنند.

وی شرح داد: رصد دائمی ما از شرایط ایستگاه های مترو نشان می دهد که برخی از ایستگاه ها خلوت بوده، اما در ایستگاه های تقاطعی که مسافران یک قطار تخلیه و وارد خط دیگری می شوند، ازدحام و شلوغی قابل پیش بینی و اجتناب ناپذیر است، بنابراین چاره ای جز رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله زدن ماسک توسط مسافران نداریم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه سرفاصله حرکت قطار ها در خط دو، 3 دقیقه و خطوط یک و چهار مترو 3.5 دقیقه است گفت: تمامی پرسنل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از ابتدای شیوع ویروش کرونا تا به امروز همانند کادر درمان مشغول خدمات رسانی به شهروندان می باشند. وی شرح داد: متروی تهران از ساعت 5:30 صبح کار خود را آغاز و بر اساس آخرین مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تا ساعت 22 خدمات رسانی می کند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: متروی تهران ستون فقرات حمل و نقل عمومی است و سفر کردن برای تمامی شهروندان با این وسیله حمل ونقل پاک، ایمن و سریع آسان تر شده، اما در این روز ها با توجه به شیوع ویروس کرونا مسافران باید زمان سفر خود را مدیریت کنند و با رعایت پروتکل های بهداشتی وارد شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری شوند.

وی با اشاره به اینکه در ایستگاه صادقیه به دلیل اینکه قطار های خط کرج با ظرفیت بیشتری به ایستگاه تهران (صادقیه) می رسند اضافه نمود: در ساعات پیک با ورود یک قطار، موجب می شود قطار های درون شهری بخصوص در ایستگاه های تقاطعی با ازدحام بیشتری روبرو شوند. از مسافران می خواهیم صبور باشند و از قطار بعدی استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران، خاطرنشان کرد: برخی ایستگاه ها مانند ایستگاه امام خمینی (ره)، تهران (صادقیه)، دروازه دولت و دیگر ایستگاه های تقاطعی نسبت به سایر ایستگاه های دیگر شلوغ تر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1294

به "خدمت رسانی پرسنل شرکت بهره برداری متروی تهران در تعطیلات کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمت رسانی پرسنل شرکت بهره برداری متروی تهران در تعطیلات کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید