دولت ترامپ فرایند انتقال قدرت به بایدن را شروع کرد

به گزارش مجله سویگل، سازمان خدمات عمومی دولت ترامپ فرایند انتقال قدرت به جو بایدن پیروز منتخب انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را شروع کرد.

دولت ترامپ فرایند انتقال قدرت به بایدن را شروع کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسکای نیوز، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا بامداد امروز به وقت تهران در توییتی با اشاره به ادامه کوشش کمپینش برای پیگیری شکایت های انتخابات ریاست جمهوری، از رییس سازمان خدمات عمومی دولت آمریکا خواست در راستای منفعت و مصالح آمریکا، طبق پروتکل های اولیه انتقال قدرت، اقدامات لازم را انجام دهد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

ترامپ در توییتی نوشت: به دعوای حقوقی خود در خصوص نتیجه انتخابات ادامه می دهم، اما به خاطر منافع و مصالح کشور با شروع فرایند انتقال قدرت به تیم بایدن موافق هستم.

ترامپ هنوز به بازنده بودن خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا صراحتاً اعتراف ننموده است، اما بسیاری از ناظران توییت ترامپ درباره انتقال قدرت به بایدن را اعتراف ضمنی او به شکست تلقی کردند.

هرچند جو بایدن پیش تر در ماه جاری میلادی به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد، اما ترامپ هر بار بدون ارائه شواهد مدعی شد که در چندین ایالت، تقلب گسترده انتخاباتی اجرا شده است.

توییت ترامپ درباره شروع فرآیند انتقال قدرت به بایدن لحظاتی پس از اعلام رسمی پیروزی جو بایدن در ایالت میشیگان منتشر شد.

شورای انتخاباتی ایالت میشیگان بامداد امروز رسماً پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را اعلام نموده است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1297

به "دولت ترامپ فرایند انتقال قدرت به بایدن را شروع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت ترامپ فرایند انتقال قدرت به بایدن را شروع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید