عبادی و براتچی فینالیست شدند و سهمیه مسابقات جهانی لهستان را کسب کردند

به گزارش مجله سویگل، در ادامه رقابت های تیروکمان کاپ آسیا که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، اسماعیل عبادی و پریسا براتچی در رشته کامپوند انفرادی به فینال این رقابتها راه پیدا کردند.

عبادی و براتچی فینالیست شدند و سهمیه مسابقات جهانی لهستان را کسب کردند

به گزارش خبرنگاران، در روز سوم رقابت های تیروکمان کاپ آسیایی تایلند و در بخش کامپوند انفرادی زنان و مردان؛ اسماعیل عبادی و پریسا براتچی پیروز شدند به مرحله فینال رقابت های کاپ آسیا راه پیدا کنند.

در این رقابتها و در مرحله نیمه نهایی رقابتهای تیروکمان کاپ آسیا، اسماعیل عبادی حریف مالزیایی خود را با نتیجه 145 به 143 شکست داد و ضمن صعود به دیدار فینال سهمیه حضور در بازیهای جهانی این رشته را کسب کرد.

پریسا براتچی نیز در مرحله نیمه نهایی حریفی از هند را با نتیجه 144 به 138 شکست داد و توانست مجوز حضور به مسابقات جهانی لهستان را کسب کند.

مسابقات رده بندی و فینال کاپ آسیایی تایلند فردا برگزار می شود که کنندگان کشورمان برای کسب مدال طلا با کماندارانی از کشورهای مالزی و فیلیپین رقابت خواهند کرد.

نفرات اول تا سوم رقابتهای کاپ آسیایی تایلند سهمیه حضور در بازیهای جهانی لهستان که هر چهار سال یکبار برگزار می شود را در این رقابتها کسب می کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 424

به "عبادی و براتچی فینالیست شدند و سهمیه مسابقات جهانی لهستان را کسب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبادی و براتچی فینالیست شدند و سهمیه مسابقات جهانی لهستان را کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید