می خواهم به پرسپولیس برگردم

به گزارش مجله سویگل، یکی از بازیکنانی که به تازگی از جمع سرخپوشان جدا و به جمع لژیونر های فوتبال ما اضافه شد، خیلی شرایط ایده آلی در تیم جدیدش ندارد و بدش نمی آید در صورت مهیا شدن شرایط دوباره به پرسپولیس برگردد.

می خواهم به پرسپولیس برگردم

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رسیدن و بازی کردن در تیم بزرگی مثل پرسپولیس با طرفداران میلیونی کار سختی است و تعداد محدودی از بازیکنان شاغل در فوتبال ایران به این مهم می رسند. برای رسیدن به باشگاهی به بزرگی پرسپولیس یک بازیکن باید فاکتور های مهمی داشته باشد که بارزترین آن کیفیت فنی بالاست. البته منکر این نمی شویم که در همه این سال ها بودند کسانی که در حد نام این تیم نبودند، ولی در پرسپولیس بازی کردند، اما از همه این مسائل سخت تر، بازگشت دوباره به تیمی مثل پرسپولیس است که تا به حال برای تعداد بسیار کمی رخ داده است. اگر از خیلی از بازیکنانی که روزی در پرسپولیس بروبیایی داشتند و نامی برای خودشان دست و پا کردند، بپرسید بزرگترین اشتباه دوران ورزشی تان چیست، با قاطعیت می گویند جدایی از پرسپولیس.

پرسپولیس سال جاری بازیکنان کلیدی زیادی را از دست داده که همگی آن ها بازیکنان باکیفیت و تأثیرگذاری بودند. یکی از بازیکنانی که به تازگی از جمع سرخپوشان جدا و به جمع لژیونر های فوتبال ما اضافه شد، خیلی شرایط ایده آلی در تیم جدیدش ندارد و بدش نمی آید در صورت مهیا شدن شرایط دوباره به پرسپولیس برگردد. این لژیونر سرشناس که ملی پوش هم به حساب می آید، طی روز های اخیر از طرق مختلف به نزدیکان خود در باشگاه و اطرافیان سرمربی پیام داده که دوست دارد در صورت توافق برای جدایی از باشگاهش در جابجایی نیم فصل به فوتبال ایران و پرسپولیس برگردد. حال باید منتظر ماند و دید در فصل جابجایی زمستانی فوتبال ایران چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و این بازیکن دوباره می تواند پیراهن تیم محبوبش را بپوشد یا خیر.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1378

به "می خواهم به پرسپولیس برگردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهم به پرسپولیس برگردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید