پیشتازی چشمگیر بایدن نسبت به ترامپ در بین رای دهندگان لاتین تبار

به گزارش مجله سویگل، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا پیشتازی چشمگیری نسبت به ترامپ در بین رای دهندگان لاتین تبار دارد.

پیشتازی چشمگیر بایدن نسبت به ترامپ در بین رای دهندگان لاتین تبار

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، نظرسنجی تازه ان بی سی نیوز-وال استریت ژورنال-تله موندو حاکی است جو بایدن نامزد دموکرات نسبت به دونالد ترامپ در بین رای دهندگان لاتین تبار 2 به یک جلوتر است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، نظرسنجی نشان می دهد 62 درصد رای دهندگان لاتین تبار از بایدن حمایت می کنند و این رقم برای ترامپ به کمتر از 29 درصد رسیده است.

در انتخابات 2016 میلادی هیلاری کلینتون پیروز به کسب 66 درصد آرا لاتین تبارها شد و این رقم برای ترامپ به کمتر از 28 درصد رسید.

بیش از 59 درصد رای دهندگان لاتین تبار گفته اند که از عملکرد ترامپ ناراضی هستند و 47 درصد آنها نارضایتی قاطع و کامل خود را از ترامپ اعلام کرده اند. تنها 32 درصد رای دهندگان لاتین تبار از عملکرد ترامپ راضی بوده اند.

بیش از 64 درصد رای دهندگان لاتین تبار نیز گفته اند که از عملکرد ترامپ برای مقابله با ویروس کرونا ناراضی هستند و تنها 28 درصد رضایت خود را از این عملکرد اعلام کرده اند.

حدود 60 درصد نیز گفته اند که کشور در راستا نادرست و اشتباهی است و تنها 24 درصد اعلام کرده اند که آمریکا هم اکنون در راستا درستی واقع شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1244

به "پیشتازی چشمگیر بایدن نسبت به ترامپ در بین رای دهندگان لاتین تبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشتازی چشمگیر بایدن نسبت به ترامپ در بین رای دهندگان لاتین تبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید