یاری دریافت از ظرفیت جوانان برای پیشگیری از بیماری کرونا و جذب گردشگر

به گزارش مجله سویگل، بخشدار مرکزی اسدآباد گفت: از جوانان برای مطلع سازی مردم و پیشگیری از ویروس کرونا و جذب گردشگر در نوروز یاری می گیریم.

یاری دریافت از ظرفیت جوانان برای پیشگیری از بیماری کرونا و جذب گردشگر

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه بلیط کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار از، نظری دوست، بخشدار مرکزی اسدآباد در جمع اعضای هیئت اندیشه ورزان جوان این شهر گفت: از تشکل های جوانان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده می کنیم و با مطلع سازی مردم به دنبال ریشه کنی این ویروس هستیم.

او با اشاره به اینکه همیشه از ظرفیت جوانان برای پیشبرد اهداف استفاده می کنیم اضافه نمود: پارسال روستا های هدف گردشگری ما مهمان های خارج از کشور داشتند و امیدواریم با پشت سر گذاشتن این ویروس سال جاری با برنامه های متنوع و با یاری ایده های جوانان بتوانیم در تعطیلات نوروز سال جاری هم جذب گردشگر بیشتری را داشته باشیم.

دبیرهیئت اندیشه ورزان جوان اسدآباد هم گفت: همگی یک درد و دغدغه مشترک داریم و آن ریشه کن شدن این ویروس جدید است و ما هم برای جلوگیری از شیوع این ویروس آماده ایم.

محمدجواد کوهی مهمترین دغدغه جوانان در بخش مرکزی اسدآباد را، تشکیل شورای فرهنگی در روستا ها و درمان اعتیاد جوانان درروستا ها بر همکاری بیشتر مسئولان با تشکل های مردمی دانست.

او ادامه داد: جوانان بدون هیچ چشم داشتی دنبال این هستید که یک گام برای پیشرفت و آبادانی استان همدان بردارند ونیازمند تعامل بیشتر با مدیران اجریی هستند.

ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 702

به "یاری دریافت از ظرفیت جوانان برای پیشگیری از بیماری کرونا و جذب گردشگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری دریافت از ظرفیت جوانان برای پیشگیری از بیماری کرونا و جذب گردشگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید