گزارش اقتصادی سه ماهه چهارم سال 2019 شرکت آلفابت پایین تر از حد انتظار است

به گزارش مجله سویگل، شرکت مادر گوگل آلفابت گزارش درآمد اقتصادی سه ماهه چهارم خود در سال 2019 را منتشر نموده است و بر اساس این گزارش ، شرایط رشد این شرکت بسیار پایین تر از حد انتظار بوده است.

گزارش اقتصادی سه ماهه چهارم سال 2019 شرکت آلفابت پایین تر از حد انتظار است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این شرکت علی رغم جهش 18٪ در کل درآمدها به صورت سالانه ، در بخش درامدها با یک رکورد قابل توجه رو به رو شده است.

از طرف دیگر رشد درآمد در دوره اکتبر تا دسامبر این شرکت در کمترین میزان خود طی 4 سال گذشته قرار گرفته است. این گزارش همچنین برای اولین بار ارقام مربوط به آگهی های یوتیوب را نشان داد که شامل 15 میلیارد دلار بود. شاید تصور کنید این رقم بسیار بالا و قابل توجه است. اما این تعداد کمتر از تخمین های تحلیلگران است که مبلغ 25 میلیارد دلار را برای درامدهای این شرکت در نظر گرفته بودند.

سرویس ابری گوگل نیز علی رغم رشد 53 درصدی در هر سال مبنای عملکرد سه ماهه خود ، یکی از زیرساخت های دیگر بود که رشد قابل توجهی را ثبت نکرده بود. از طرف دیگر بخش جستجوی گوگل با سرعت بالایی در حال رشد است و در سال 2019 با 98 میلیارد دلار سود چشمگیر روبرو شده است که نسبت به 85 میلیارد دلار در سال گذشته رشدی محسوس داشته است. به طور کلی ، تبلیغات تجاری گوگل با سرعت 15٪ ثابت در حال رشد است زیرا 38 میلیارد دلار فقط در سه ماهه چهارم و 135 میلیارد دلار را برای کل سال 2019 به ارمغان آورده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 748

به "گزارش اقتصادی سه ماهه چهارم سال 2019 شرکت آلفابت پایین تر از حد انتظار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش اقتصادی سه ماهه چهارم سال 2019 شرکت آلفابت پایین تر از حد انتظار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید