خط جدید پروازی مسیر کرمان ـ تهران راه اندازی شد

به گزارش مجله سویگل، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از راه اندازی خط جدید پروازی مسیر کرمان ـ تهران و بالعکس با همکاری شرکت هواپیمایی زاگرس اطلاع داد.

خط جدید پروازی مسیر کرمان ـ تهران راه اندازی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان، غلامرضا فرخی مدیر کل میراث فرهنگی این استان، در دیدار با معاونان و مدیران ارشد شرکت هواپیمایی زاگرس، خواستار فعالیت مستمر تمام شرکت های هواپیمایی در استان کرمان شد و اظهار کرد: در حال حاضر استان کرمان دارای 5 فرودگاه فعال در شهرهای کرمان، رفسنجان، سیرجان، بم و جیرفت است و زمینه برای افزایش خطوط پروازی در این استان وجود دارد.

او با قدردانی از شرکت هواپیمایی زاگرس برای راه اندازی خط جدید پروازی مسیرکرمان ـ تهران و بالعکس مطرح نمود: این خط پروازی همه روزه به صورت رفت و برگشت آماده خدمات رسانی به مسافران خطه کریمان است.

فرخی خواستار افزایش تعداد پرواز های شرکت هواپیمایی زاگرس در استان کرمان شد و توضیح داد: امیدواریم با حضور سایر شرکت های هواپیمایی شاهد اتصال هوایی استان کرمان به مراکز استان های سراسر کشور باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در ادامه با بیان اینکه در طول سال های گذشته شرکت هواپیمایی ماهان خدمات بسیار خوبی به مردم این استان ارائه نموده است، اضافه نمود: از دیگر شرکت های هواپیمایی فعال دراستان کرمان نیزانتظار می رود در همین سطح و حتی بیشتر به مسافران خدمات رسانی نمایند.

فرخی با انتقاد از نبود پروازهای خارجی به مقصد کشورهای مختلف دنیا از مبدا فرودگاه های استان کرمان، ابراز کرد: این مسئله باعث شده تا بسیاری از هم استانی برای انجام سفر های خارجی به وسیله فرودگاه های سایر مناطق کشور اقدام نمایند.

او با تاکید بر فاصله بسیار زیاد استان کرمان با پایتخت و همچنین سایر استان های کشور خاطر نشان کرد: باید با افزایش تعداد پروازها و ایجاد خطوط پروازی جدید زمینه برای رفت و آمد مسافران و گردشگران به این نقطه از کشور تسهیل گردد.

حضور هواپیمایی زاگرس در کرمان دائمی می گردد

همچنین در این دیدار معاون خدمات فرودگاهی شرکت هواپیمایی زاگرس از راه اندازی دفتر نمایندگی این شرکت در کرمان در آینده نزدیک اطلاع داد و گفت: با افزایش تعداد پروازهای هواپیمایی زاگرس، حضور این ایرلاین در استان کرمان دائمی می گردد.

نصرالله منصوری شیرازی با اشاره به راه اندازی خط جدید پروازی مسیر کرمان – تهران و بالعکس، اظهار کرد: این خط پروازی هفت روز هفته با یک فروند هواپیمای ایرباس 319 با ظرفیت 138 نفر مسافر دایر است.

او با بیان اینکه قیمت فروش بلیط این پرواز شناور است، اضافه نمود: حداقل و حداکثر نرخ پرواز مذکور 170 تا 419 هزار تومان مشخص شده است.

منصوری شیرازی با تاکید بر اینکه رضایت مسافران از پروازها برای هواپیمایی زاگرس بسیارحائز اهمیت است، توضیح داد: همواره کوشش میگردد تا بهترین خدمات به مسافران این شرکت هواپیمایی ارائه گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 63

به "خط جدید پروازی مسیر کرمان ـ تهران راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط جدید پروازی مسیر کرمان ـ تهران راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید