دوربین مداربسته در اتوبوس منچسترسیتی

به گزارش مجله سویگل، تیم فوتبال منچسترسیتی قصد دارد در اتوبوسی که بازیکنان این تیم را به سمت استادیوم جابه جا می نماید، دوربین های امنیتی نصب کند.

دوربین مداربسته در اتوبوس منچسترسیتی

به گزارش خبرنگاران ، باشگاه منچسترسیتی برای سفر پیش رو به مرسی ساید جهت مصاف با لیورپول در هفته هشتم لیگ برتر انگلیسی یک سری تمهیدات امنیتی در نظر گرفته تا از تکرار اتفاقی که در آخرین مصافش با این تیم رخ داد، جلوگیری کند.

در آخرین سفر منچسترسیتی به لیورپول پیش از شروع دیدار دو تیم در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اتوبوس این تیم در مسیر استادیوم آنفیلد هدف بطری های آب و مواد محترقه طرفداران تیم میزبان نهاده شد و به حدی به آن آسیب رسید که بازیکنان تیم میهمان نتوانستند با آن به منچستر برگردند و از وسیله ای جایگزین برای برگرداندن آنها استفاده شد. این اتفاق از نظر روحی بازیکنان میهمان را به هم ریخت. منچسترسیتی آن بازی را باخت و پس از مسابقه پپ گواردیولا به تأثیر حمله طرفداران تیم میزبان در نتیجه بازی اشاره نمود.

در آخرین سفر سیتی به لیورپول، پلیس این شهر اتوبوس تیم پپ گواردیولا را از مسیر متفاوت به سمت استادیوم آنفیلد راهنمایی کرد که با مسیر همیشگی تفاوت داشت و باعث شد بیشتر مورد حمله طرفداران لیورپول قرار بگیرد.

یکشنبه هفته پیشِ رو، سیتی در هفته هشتم لیگ دوباره میهمان لیورپول است و به همین دلیل مسئولان این باشگاه برای جلوگیری از تکرار اتفاقاتی که در ماه آوریل رخ داد، قصد دارند از دوربین های مداربسته با کیفیت بالا استفاده نمایند تا در صورت حمله احتمالی دوباره به اتوبوس این تیم، عاملان این حمله را شناسایی و به پلیس معرفی نمایند. این دوربین ها که قابلیت تصویربرداری 360 درجه و زوم را دارند، قرار است به سیتی برای شناسایی افرادی که به اتوبوس سیتی حمله نمایند، یاری نمایند.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 16 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 48

به "دوربین مداربسته در اتوبوس منچسترسیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین مداربسته در اتوبوس منچسترسیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید