روح الله سیف اللهی: بازی برابر پرسپولیس لذت بخش است، می توانیم از این تیم امتیاز بگیریم

به گزارش مجله سویگل، روح الله سیف اللهی، مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: بازی برابر پرسپولیس برایم لذت بخش است و احساس خوبی از تقابل با تیم سابقم دارم.

روح الله سیف اللهی: بازی برابر پرسپولیس لذت بخش است، می توانیم از این تیم امتیاز بگیریم

روح الله سیف اللهی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم پارس جنوبی برای بازی با پرسپولیس گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و تمرینات را طبق برنامه جلو می بریم تا آماده بازی با پرسپولیس شویم. ما با نایب قهرمان آسیا روبه رو می شویم و قطعاً بازی سختی داریم، به ویژه اینکه باید در استادیوم آزادی برابر طرفداران پرسپولیس بازی کنیم. با این حال هدف ما این است که امتیاز بگیریم و امیدوارم در این بازی نمایش خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص تقابل با تیم سابقش مطرح نمود: بازی برابر پرسپولیس برای من لذت بخش است و احساس خوبی دارم که مقابل تیم سابقم بازی می کنم. امیدوارم شاهد یک بازی جذاب باشیم تا تماشاگران هم لذت ببرند. ما می دانیم که بازی سختی در پیش داریم، اما خوشبختانه تیم ما هم سال جاری شرایط فنی خوبی دارد و نتایج خوبی تا الان گرفته ایم. در بازی با پرسپولیس هم قطعاً کوشش می کنیم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم پیش بینی اش از نتیجه بازی را این طور اعلام کرد: نتیجه قابل پیش بینی نیست، ولی اعتقاد دارم که می توانیم از پرسپولیس امتیاز بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 97

به "روح الله سیف اللهی: بازی برابر پرسپولیس لذت بخش است، می توانیم از این تیم امتیاز بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روح الله سیف اللهی: بازی برابر پرسپولیس لذت بخش است، می توانیم از این تیم امتیاز بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید