شجاعی: تاریخ نشان داده بازی های آسانی با عمان نداشته ایم

به گزارش مجله سویگل، فوتبال هم برای مردم ما بیشتر از یک بازی فوتبال معنا دارد و خیلی وقت ها برایشان مُسکن است و مشکلاتی در زندگی شان دارند که با یک برد تیم ملی تا مدت ها فراموش می گردد و تسلی خاطرشان است.

شجاعی: تاریخ نشان داده بازی های آسانی با عمان نداشته ایم

تاریخ نشان داده بازی های آسانی با عمان نداشته ایم

مسعود شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی مقابل عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا گفت: ما یک خانواده و چیزی بیشتر از یک تیم فوتبال هستیم. هر دفعه که لباس تیم ملی را می پوشیم انرژی مثبت و حمایت مردم را همواره با خودمان داریم و هر دقیقه که در زمین هستیم و بازی می کنیم، در هر دوره و نه فقط این دوره، یک گوشه از ذهن و قلب ما مردم هستند چون که ما می دانیم بیشتر از یک تیم فوتبال هستیم.

کاپیتان تیم ملی ادامه داد: فوتبال هم برای مردم ما بیشتر از یک بازی فوتبال معنا دارد و خیلی وقت ها برایشان مُسکن است و مشکلاتی در زندگی شان دارند که با یک برد تیم ملی تا مدت ها فراموش می گردد و تسلی خاطرشان است. ما این را درک می کنیم به خصوص اینکه عکس العمل ها بعد از بازی هایمان را می بینیم و بیشتر به ایرانی بودن خودم افتخار می کنم. اینکه مردم چقدر خوب هستند و ما می توانیم با یک بازی فوتبال و کوشش بیشتر چقدر می توانیم در زندگی مردم تاثیرگذار باشیم.

شجاعی در پاسخ به این سوال که ایران می تواند عمان را شکست دهد، گفت:احترام زیادی برای تیم ملی عمان قائل هستیم، چون تاریخ نشان داده که بازی های آسانی با عمان نداشته ایم. ما این تیم را خوب بررسی کردیم و خیلی خوب 3 بازی گذشته شان را دیدیم و با آمادگی کامل مقابل این تیم ظاهر می شویم. می دانیم فردا(یکشنبه) روز دشواری است و خیلی سخت باید کوشش کنیم. ما آمدیم که در 7 فینال بازی کنیم. این چهارمین فینال مان هست و خیلی مهم است و با تمام تمرکز بازی فردا را انجام می دهیم. هر تیمی که بیشتر کوشش کند و باهوش تر باشد می تواند برنده بازی باشد.

3-270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 122

به "شجاعی: تاریخ نشان داده بازی های آسانی با عمان نداشته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعی: تاریخ نشان داده بازی های آسانی با عمان نداشته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید