علی مرادی: تاریخی ترین نتایج وزنه برداری را در جاکارتا گرفتیم!

به گزارش مجله سویگل، رییس فدراسیون وزنه برداری درحالی معتقد است که نتایج کسب گردیده دربازی های آسیایی اندونزی بهترین نتایج آماری تاریخ وزنه برداری است که این ادعا اصلا درست و مستند نیست.

علی مرادی: تاریخی ترین نتایج وزنه برداری را در جاکارتا گرفتیم!

به گزارش خبرنگاران ، رییس فدراسیون وزنه برداری درحالی معتقد است نتایج کسب گردیده در بازی های آسیایی اندونزی بهترین نتایج آماری تاریخ وزنه برداری است که این ادعا اصلا درست و مستند نیست. علی مرادی ریس فدراسیون وزنه برداری در حالی از نتایج ضعیف و ناکامی های پی در پی نیمی از کاروان 8 نفره وزنه برداری ایران در جاکارتا با عنوان تاریخی ترین نتیجه یاد می نماید که این نتایج از نظر آماری ضعیف ترین نتیجه تاریخ حضور وزنه برداری ایران در بازی های آسیایی به شمار می رود.

علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری در حالی از نتایج ضعیف و ناکامی های پی در پی نیمی از کاروان 8 نفره وزنه برداری ایران در جاکارتا با عنوان تاریخی ترین نتیجه یاد می نماید که حقیقتا این نتایج از نظر آماری ضعیف ترین نتیجه تاریخ حضور وزنه برداری ایران در بازی های آسیایی به شمار می رود. علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری پس از کسب مدال طلای بهداد سلیمی و نقره سعید علی حسینی در شرایطی مدعی تاریخی ترین نتیجه مدالی وزنه برداری در طول برگزاری بازی های آسیایی است که این ادعا با توجه به آمار موجود در تاریخچه این بازی ها کاملا نادرست و اشتباه است:اولین بار است که در طول تاریخ بازی های آسیایی این رشته دو مدال طلا ، یک نقره و یک برنز را کسب کردیم. این کیفی ترین نتیجه تاریخ این ورزش بوده و نتیجه کوشش های خانواده وزنه برداری و هیات های محترم و کادرفنی، خانواده ها و از همه مهم تر ورزشکاران است که زحمت کشیدند. در این طول این مدت رسانه های گروهی هم بسیار حمایت کردند به همه ملت شریف و خانواده ورزش تبریک می گویم.

مرادی ادامه می هد:رقابت های این دوره سنگین بود. در طول تاریخ بازی های آسیایی هیچ موقع رقابت های وزنه برداری به این سنگینی نبوده است. رکوردهایی که بچه ها جابه جا کردند یا حتی وزنه هایی که کادر فنی به شکل خوبی انتخاب کردند باعث شد در رقابت ها پیروز شویم. کادرفنی را حتما حمایت می کنیم. ورزشکاران را هم به همین شکل حمایت می کنیم. امیدوارم رسانه ها هم به صورت مستمر حمایت خود را داشته باشند تا بیشتر دل مردم شاد گردد.

مرادی درخصوص کیانوش رستمی هم معتقد است:کیانوش روند و سبک خاص خودش را دارد. بیشتر باید با او صحبت کنیم. باتوجه به اینکه کیانوش از سرمایه های ملی است نباید به راحتی او را از دست بدهیم. باید بازنگری کنیم، من احساس می کنم حتی کیانوش مقداری نیاز به استراحت دارد. ما به این موضوع توجه داریم ضمن اینکه توجه داشته باشید در مسابقات قهرمانی بزرگسالان دنیا کیانوش رستمی را نخواهیم داشت. باتوجه به اینکه بهداد سلیمی هم خداحافظی کرد کار ما سخت است.

5، 1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 8

به "علی مرادی: تاریخی ترین نتایج وزنه برداری را در جاکارتا گرفتیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی مرادی: تاریخی ترین نتایج وزنه برداری را در جاکارتا گرفتیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید