فوتبال دنیا، آنری: مهیای چالش های جدید هستم، واسیلف: آنری روی حمایت ما حساب کند

به گزارش مجله سویگل، فوتبال دنیا - تیری آنری، سرمربی جدید تیم موناکوی فرانسه از آمادگی خود برای روبرو شدن با چالش های جدید اطلاع داد.

فوتبال دنیا، آنری: مهیای چالش های جدید هستم، واسیلف: آنری روی حمایت ما حساب کند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، تیری آنری به دنبال عقد قرارداد با باشگاه موناکوی فرانسه گفت: پیش از هر چیز می خواهم از باشگاه موناکو به خاطر فراهم کردن شرایط مربیگری ام که یک چیز ویژه برای من است قدردانی کنم. خوشحالم که می توانم به تیم موناکو بازگردم و مهیای روبرو شدن با چالش های جدید هستم. بی صبرانه منتظر حضور در تمرین و آغاز همکاری با بازیکنان موناکو هستم.

باشگاه موناکوی فرانسه که متعلق به دیمیتری ریبولولف، تاجر متمول روسی است با تیری آنری قراردادی 3 ساله منعقد کرد.

وادیم واسیلف، نایب رئیس روسی باشگاه موناکوی فرانسه نیز در این رابطه گفت: دانش تیری آنری درباره فوتبال، شور و شوق او به بازی، استانداردهای بالا و عزم تیری آنری در موناکو نشان دهنده واقعیت های انتخاب او توسط باشگاه هستند. تیری آنری از وظایف پیش روی خود مطلع است و می خواهد کارش را در موناکو زود آغاز کند. او می تواند روی اعتماد و حمایت ما حساب کند. این امر می تواند باعث پویایی تیم موناکو و انجام ماموریت های تیری آنری گردد.

تیری آنری پیش از این دستیار روبرتو مارتینز در تیم ملی فوتبال بلژیک بود و به عنوان سومی جام جهانی 2018 روسیه دست یافت. موناکو نخستین تجربه مربیگری باشگاهی او محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 56

به "فوتبال دنیا، آنری: مهیای چالش های جدید هستم، واسیلف: آنری روی حمایت ما حساب کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، آنری: مهیای چالش های جدید هستم، واسیلف: آنری روی حمایت ما حساب کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید