فوتبال دنیا، ژوزه مورینیو: فدرر هم از بازی کردن در این زمین راضی نیست، به شرط صدرنشینی، باخت مقابل یانگ بویز را می پذیرم!

به گزارش مجله سویگل، فوتبال دنیا - ژوزه مورینیو، سرمربی تیم وفتبال منچستریونایتد از مصائب بازی در چمن مصنوعی یانگ بویز سخن گفت.

فوتبال دنیا، ژوزه مورینیو: فدرر هم از بازی کردن در این زمین راضی نیست، به شرط صدرنشینی، باخت مقابل یانگ بویز را می پذیرم!

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو از اینکه تیمش در اولین گام لیگ قهرمانان اروپا باید در چمن مصنوعی تیم تازه وارد یانگ بویز به میدان برود، چندان راضی نیست.

سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: والنسیا را با خودمان به همراه نیاوردیم چون زانوی او مناسب بازی کردن روی چمن مصنوعی نیست. لوک شاو به جمع تیم برگشته است و فردا بازی خواهد نمود. دیوگو دالوت، اشلی یانگ و متئو دارمیان هم آماده بازی کردن هستند. همه می دانند شرایط بازی کردن روی چمن مصنوعی زمین تفاوت دارد. ما در سوئیس هستیم؛ خانه یکی از بهترین تنیسورهای تاریخ و من مطمئن هستم راجر فدرر بزرگ گاهی بابت بازی کردن روی چنین زمینی راضی نیست اما مجبور به بازی کردن و برنده شدن است. همه می دانند او یک زمین مورد علاقه دارد اما باید روی سطوح دیگر هم برنده گردد. پس ما هم باید این کار را انجام دهیم. والنسیا تنها بازیکنی است که باید در این مورد از او مواظبت کنیم. شرایط او خاص است ولی غیر از این بازیکن، بقیه در دسترس هستند.

او در ادامه گفت: 2 بار در سوئیس شکست خوردم ولی هر 2 بار صدرنشین گروه خودمان شدیم. پس اگر به من بگویند با باخت در بازی فردا، کارتان را به عنوان صدرنشین گروه به انتها خواهید برد، سریعا پای برگه شکست را امضا می کنم! باخت در بازی را به شرط صدرنشینی در گروه می پذیرم. راشفورد برای این رقابت انتخاب گردیده است. تنها می توانیم با 11 نفر بازی را شروع کنیم. پس بعد از دیدن ترکیب بازی، می توانید در مورد کسانی که قرار است بازی نمایند صحبت کنید، نه کسانی که در میدان حضور نخواهند داشت. لوکاکو، رشفورد، ماتا، الکسیس و مارسیال را در اختیار داریم و همه آن ها نمی توانند همزمان بازی نمایند. سعی کنید از بازی آن هایی که به میدان می روند راضی باشید و از کسانی که بازی نخواهند کرد، انتقاد نکنید!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 34

به "فوتبال دنیا، ژوزه مورینیو: فدرر هم از بازی کردن در این زمین راضی نیست، به شرط صدرنشینی، باخت مقابل یانگ بویز را می پذیرم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ژوزه مورینیو: فدرر هم از بازی کردن در این زمین راضی نیست، به شرط صدرنشینی، باخت مقابل یانگ بویز را می پذیرم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید