مجتمع تفریحی کارگران کشور در مهدی شهر افتتاح شد

به گزارش مجله سویگل، اسماعیل غنیان در مصاحبه با خبرنگاران ضمن بیان اینکه مجتمع تفریحی کارگران کشور در مهدی شهر افتتاح شد، تأکید کرد: این طرح باهدف خدمت رسانی به کارگران در سراسر کشور شامل اسکان، تجهیزات بازی و تفریحی، محوطه و ... افتتاح گردیده و از سراسر کشور کارگران تحت پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را می پذیرد.

مجتمع تفریحی کارگران کشور در مهدی شهر افتتاح شد

وی بابیان اینکه مساحت مجتمع تفریحی کارگران کشور در مهدی شهر دو هکتار است، اضافه نمود: عملیات ساخت این مجتمع بزرگ و فاخر از سال 87 شروع و تا سال 97 ادامه داشت و هم زمان با غروب چهارشنبه، هفتم شهریورماه97 شاهد افتتاح آ با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بودیم.

ساخت 30 سوئیت اقامتی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه برای ساخت پروژه مجتمع تفریحی کارگران مهدی شهر 45 میلیارد و 236 میلیون ریال هزینه گردیده است، بیان نمود: این مجتمع 40 سراچه با زیربنای سه هزار مترمربع برای اسکان کارگران از سراسر کشور دارد.

غنیان با تأکید بر اینکه 200 مترمربع زیربنای ساختمان اداری مجموعه تفریحی کارگران مهدی شهر است، اضافه نمود: رستوران یک هزار و 200 متری نیز به این مجموعه خدمات می دهد.

وی بابیان اینکه مجموعه تفریحی کارگران مهدی شهر دارای سه پارکینگ، پارک، منابع ذخیره آب، هشت آلاچیق اقامتی مجهز، محوطه سازی، وسایل بازی و ... است، بیان نمود: این مجتمع هم زمان به بیش از دو هزار نفر می تواند خدمات ارائه کند.

ترویج فرهنگ کار و کوشش در کنار نشاط اجتماعی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در ادامه گفت: 33 میلیارد ریال از اعتبارات این مجتمع از محل اعتبارات ملی و 12 میلیارد ریال دیگر از اعتبارات استانی تأمین گردیده است.

غنیان بیان نمود: نگاه به مقوله تفریح سالم، ترویج فرهنگ کار و کوشش در کنار نشاط اجتماعی در زمره محورهای اصلی ساخت این مجتمع بزرگ تفریحی و گردشگری در مهدی شهر است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 11

به "مجتمع تفریحی کارگران کشور در مهدی شهر افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتمع تفریحی کارگران کشور در مهدی شهر افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید