هفته آینده بیمارستان 1000 تختخوابی همدان کلنگ زنی می گردد

به گزارش مجله سویگل، استاندار همدان گفت: عملیات اجرایی بیمارستان 1000 تختخوابی همدان هفته آینده شروع می گردد.

هفته آینده بیمارستان 1000 تختخوابی همدان کلنگ زنی می گردد

به گزارش خبرنگاران، محمدناصر نیک بخت یکشنبه 22 مهر در آئین آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه استقرار صنایع مبتنی بر فناوری های برتر در همدان با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، اظهار کرد: عیبی که کشور ما دارد این است که کارها قائل به شخص است و کارها براساس سیستم جلو نمی رود.

وی با اشاره به اینکه پروژه شهرک فناوری برتر همدان در سال 87 تصویب شده بود، توضیح داد: در آن موقع شرایط به گونه ای شد که استاندار وقت از همدان رفت و بنده هم از استان رفتم و آسیب زیادی در آن مقطع به همدان رسید و کارهایی که آغاز شده بود، توسط استاندار بعدی مورد توجه قرار نگرفت.

نیک بخت با بیان اینکه شهرک صنایع برتر از آن موقع در همدان حذف شد، یادآور شد: پس از اینکه بنده به استان همدان آمدم به همراه نماینده همدان آغاز به پیگیری نموده و موفق شدیم این پروژه را به استان برگردانیم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه پروژه بیمارستان 1000 تختخوابی همدان هفته آینده کلنگ زنی می گردد، مطرح نمود: کلانشهر شدن همدان انجام شدنی است اما زمان بر است و کارهای زیادی را می خواهد.

وی با بیان اینکه همدان شایسته طرح شهرک فناوری برتر است، اضافه نمود: امیدواریم نمایندگان همدان پیگیری نمایند تا اعتبارات بیشتری را برای این طرح بگیرند.

نیک بخت در سرانجام اظهار کرد: اگر مدیرعامل شرکت شهرک ها در استان بماند قول می دهم این پروژه را در موعد مقرر به اتمام برسانیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 57

به "هفته آینده بیمارستان 1000 تختخوابی همدان کلنگ زنی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته آینده بیمارستان 1000 تختخوابی همدان کلنگ زنی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید