واکنش امامی فر به درگیری طرفداران سپیدرود و ملوان

به گزارش مجله سویگل، دستیار علی کریمی در سپیدرود می گوید التهاب روی سکوهای محل برگزاری دیدار تیمش مقابل ملوان باعث شد تا مصاف ملوان و سپیدرود کیفیت لازم را نداشته باشد.

واکنش امامی فر به درگیری طرفداران سپیدرود و ملوان

به گزارش خبرنگاران، علیرضا امامی فر، دستیار علی کریمی در سپیدرود رشت بعد از پیروزی یک بر صفر این تیم برابر ملوان و صعود به دور یک هشتم نهایی جام حذفی در نشست خبری اظهار کرد: نیمه اول این دیدار تحت تاثیر جو حاکم بر سکوها پیگیری شد و از نظر فنی سطح پایینی داشت. در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و توانستیم به به گل برسیم و برنده شویم.

مربی سپیدرود با تمجید از ملوان بندرانزلی گفت: ملوان تیم قابل تحسینی است. ان شاءالله ملوان به لیگ برتر صعود کند. این تیم و هودارانش لیاقت حضور در لیگ برتر را دارند.

وی بدون اشاره به درگیری طرفداران و آسیب دیدن بازیکن تیمش و داور مسابقه گفت: اداره این بازی برای کلیه عوامل بازی سخت بود. همه دست به دست هم داده بودند که بازی بدون مشکل برگزار گردد. امیدوارم چند مورد بی انضباطی دیگر تکرار نگردد. هر دو تیم نماینده گیلان هستند و باید حمایت شوند.

امامی فر با اشاره به تفاوت مسابقات در جام حذفی و لیگ برتر، یادآور شد: نوع فوتبال در جام حذفی متفاوت از لیگ برتر است. احتمال 120 دقیقه شدن بازی زیاد است. مربی باید تمام جوانب با بسنجد. در جام حذفی مهم صعود به دور بعد است. نوع بازی ما در این دیدار متفاوت از لیگ برتر بود.

او اضافه نمود: به ادامه مسیر و بازی با پیکان، پرسپولیس، ذوب آهن و تراکتورسازی نگاه می کنیم. چهار دیدار سخت در ادامه مسابقات خواهیم داشت.

مربی سپیدرود رشت در پاسخ به این سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه با توجه به جو نامناسب استادیوم ها از جمله دیدار ملوان و سپیدرود، فکر می نماید بانوان می توانند در استادیوم ها حاضر شوند، گفت: باید شرایط سخت افزاری فراهم گردد که بتوانیم شاهد حضور بانوان در استادیوم ها باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 31

به "واکنش امامی فر به درگیری طرفداران سپیدرود و ملوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش امامی فر به درگیری طرفداران سپیدرود و ملوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید