پاری سن ژرمن با دستان بسته برابر رویایی ترین یونایتد ممکن

به گزارش مجله سویگل، دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو دیدار سه شنبه شب شروع می گردد.

پاری سن ژرمن با دستان بسته برابر رویایی ترین یونایتد ممکن

به گزارش خبرنگاران، دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو مسابقه در منچستر و رم شروع می گردد تا هیجان بار دیگر به فوتبال اروپا بازگردد.

منچستریونایتد - پاری سن ژرمن

یونایتد در شرایط بسیار خوبی به استقبال این دیدار می آید. شاگردان اوله گنار سولسشایر که روند رو به رشد خوبی داشتند، بعد از فزونی برابر فولام به رده چهارم جدول رسیدند تا شانس بالایی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان داشته باشند. در این مسابقه راشفورد در ترکیب ابتدایی یونایتد نبود تا برای دیدار با پاری سن ژرمن استراحت نموده باشد.

مروان فلاینی از یونایتد به لیگ چین رفته است و دیگر در ترکیب یونایتد نیست. در سوی مقابل، پاریس در شرایط آشفته ای قرار گرفته است. شاگردان توخل به تازگی اولین شکست فصل خودشان را در لیگ فرانسه متحمل شدند و برابر لئون شکست خوردند. از طرفی بحران مصدومیت در این تیم باعث شده است که پاری سن ژرمن کار دشواری در این دیدار داشته باشد.

نیمار، ادینسون کاوانی، توماس میونیر و لاسانا دیارا قطعاً به این دیدار نخواهند رسید و مارکو وراتی نیز به احتمال زیاد غایب بزرگ دیگری برای تیم پاریسی خواهد بود.

این اولین تجربه اروپایی اوله گنار سولسشایر در یونایتد است که روی نیمکت این تیم در لیگ قهرمانان می نشیند.

رم - پورتو

رم که در رده ششم جدول رده بندی لیگ ایتالیا قرار گرفته است، بعد از صعود از گروه خود به عنوان تیم دوم بعد از رئال مادرید، پورتو را در پیش دارد. شاگردان دی فرانچسکو اگر قصد صعود به مرحله بعد را دارند، باید دست پر زمین بازی را ترک نمایند چون دیدار دشواری در زمین پورتو انتظار این تیم را خواهد کشید.

دو دیدار دیگر در این مرحله چهارشنبه شب برگزار خواهد شد و هفته آینده نیز با برگزاری 4 دیدار دیگر، پرونده دور رفت این رقابت ها بسته می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 136

به "پاری سن ژرمن با دستان بسته برابر رویایی ترین یونایتد ممکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاری سن ژرمن با دستان بسته برابر رویایی ترین یونایتد ممکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید