یوسفی: حریف سرسختی برای تیم های لیگ برتری هستیم، به سقوط فکر نمی کنیم

به گزارش مجله سویگل، هافبک چپ پای تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تأکید کرد که این تیم حریف سرسختی برای تیم های لیگ برتری محسوب می گردد.

یوسفی: حریف سرسختی برای تیم های لیگ برتری هستیم، به سقوط فکر نمی کنیم

محسن یوسفی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص آخرین وضعیت ماشین سازی و تغییر سرمربی این تیم گفت: این موضوع با تصمیم باشگاه صورت گرفت و من به عنوان یک بازیکن فقط موظفم که کار خودم را انجام بدهم. فیروز کریمی برای تیم زحمت کشید و هر جا هست برایش آرزوی موفقیت دارم، حالا هم باید زیر نظر رضا مهاجری کار کنیم. قطعاً تجربیات این مربی می تواند شرایط ماشین سازی را بهتر کند.

وی در مورد حضور تیمش در رده های پایین جدول و اینکه برخی معتقدند ماشین سازی جزو گزینه های سقوط است، خاطر نشان کرد: ما اصلاً به سقوط فکر نمی کنیم. اتفاقاً در بعضی از بازی ها کاملاً مستحق برد بودیم، ولی پیروزی را با تساوی عوض کردیم و بدشانس هم بودیم. ما حریف سرسختی برای تیم های لیگ برتری هستیم و می خواهیم صندلی مناسبی را در جدول به دست بیاوریم.

هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان در پاسخ به سؤالی راجع به عملکرد خودش در این فصل توضیح داد: تا الان دو گل برای ماشین سازی زده ام و امیدوارم در بازی های آینده عملکرد بهتری داشته باشم و بیشتر به تیمم یاری کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 18

به "یوسفی: حریف سرسختی برای تیم های لیگ برتری هستیم، به سقوط فکر نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوسفی: حریف سرسختی برای تیم های لیگ برتری هستیم، به سقوط فکر نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید