آموزش های مهارتی فرصت های شغلی مناسبی را فراهم می نماید

به گزارش مجله سویگل، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان، محمد باسط درازهی نماینده مردم سراوان، سیب سوران و زابلی در مجلس شورای اسلامی در بازدید از سالن الکترونیکی آزمون این اداره کل برای یاری به تسریع در تخصیص مبلغ 5 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز و راه اندازی 5 سایت آزمون آنلاین درشهرستان های زاهدان، زابل، سراوان، ایرانشهر و چابهار قول مساعد داد.

آموزش های مهارتی فرصت های شغلی مناسبی را فراهم می نماید

وی ضمن تبریک انتصاب خداداد اولیایی به عنوان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان اظهارداشت : باتوجه به بحث لوله کشی گاز شهری در استان، آموزش های مهارتی مرتبط با این رشته فرصت های شغلی مناسبی را برای کارجویان فراهم می نماید و علاقمندان می توانند با فراگرفتن آموزشهای مهارتی در پروژه گازرسانی نقشی را بر عهده گیرند.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای سیستان و بلوچستان نیز در جریان این بازدید گفت: اثربخشی مهارت آموزی در شرایط موجود کشور که معضل بیکاری گریبان گیر دولت و خانواده ها است بیش از پیش نمایان شده و راه چاره معضلات کشو ردر گرو گسترش این آموزش ها است.

خداداد اولیایی توضیح داد: گسترش آموزش های مهارتی نیازمند حمایت مسئولان و دستگاه های ذیربط است چرا که مهمترین اصل در اشاعه این آموزش ها به روز رسانی تجهیزات است و در راستای تحقق این مهم خواهان حمایت، همفکری و هم افزایی دستگاه های ذیربط هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 99

به "آموزش های مهارتی فرصت های شغلی مناسبی را فراهم می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش های مهارتی فرصت های شغلی مناسبی را فراهم می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید