امکانات عجیب و غریب هتل پنج ستاره گربه ها ، از ماساژ دادن به گربه ها تا سرو آب با اکسیژن غنی شده

به گزارش مجله سویگل، سال 2010 بود که انگلیسی ها با تاسیس هتلی مخصوص گربه ها، خیال افرادی که این حیوانات را در خانه هایشان نگاه می دارند، راحت نموده اند.

امکانات عجیب و غریب هتل پنج ستاره گربه ها ، از ماساژ دادن به گربه ها تا سرو آب با اکسیژن غنی شده

به گزارش خبرنگاران، انگلیسی ها سال 2010 با تاسیس هتلی مخصوص گربه ها، خیال افرادی که این حیوانات را در خانه هایشان نگاه می دارند، راحت کردند.

ابی و مت پورسر که موسس این هتل پنج ستاره بودند همواره بر این باور بودند که به گربه های خانگی هم باید بها داده گردد و امکانات رفاهی برایشان در نظر گرفته گردد؛ همین انگیزه باعث شد تا آنها تجارت پر سود خود یعنی هتل گربه ها را به راه بیندازند و به این ترتیب افرادی که می خواهند به مسافرت بروند و دوست ندارند در مدتی که نیستند گربه هایشان را به پانسیون حیوانات بسپارند، آنها را به این هتل می سپارند و خیالشان آسوده است که حیوان خانگی شان حسابی خوش می گذراند!

سازندگان این هتل تمام تلاششان را نموده اند تا به برترین شکل آن را بسازند. هتل پنج ستاره گربه ها از شش کلبه کوچک که در هر یک به طور جداگانه اتاق خواب و محوطه بازی قرار گرفته درست شده و به افرادی که گربه های خود را به این هتل می آورند ضمانت نامه کامل داده می گردد که به برترین شکل از گربه آنها مراقبت می گردد.

در هر اتاق خواب برای گربه ها موسیقی کلاسیک و جاز از یک سیستم صوتی که ارزش آن پنج هزار پوند است پخش می گردد و مرتب این موسیقی ها تغییر داده می گردد تا حوصله حیوان سر نرود. گربه های مهمان این هتل منوی غذایی مخصوصی دارند و حتی از آبی که با اکسیژه غنی شده می نوشند. البته خدمات ویژه ای هم در صورت درخواست صاحبان گربه ها به آنها ارائه می گردد؛ مثل ماساژ دادن حیوان!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 تیر 1402 بروزرسانی: 30 تیر 1402 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2228

به "امکانات عجیب و غریب هتل پنج ستاره گربه ها ، از ماساژ دادن به گربه ها تا سرو آب با اکسیژن غنی شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات عجیب و غریب هتل پنج ستاره گربه ها ، از ماساژ دادن به گربه ها تا سرو آب با اکسیژن غنی شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید