اولین گوشی گیمینگ ردمی 7 اردیبهشت معرفی می شود

به گزارش مجله سویگل، ساعاتی قبل شرکت ردمی که یکی از زیرمجموعه های شیائومی محسوب می شود، بالاخره تاریخ معرفی اولین گوشی گیمینگ خود را اعلام کرد. این گوشی قرار است در تاریخ 27 آوریل (7 اردیبهشت) با چیپست Dimensity 1200 مدیاتک رسما معرفی شود. با توجه به ترجمه متن چینی موجود در پوستر، به نظر می رسد این گوشی با نام Redmi K40 Gaming Edition راهی بازار خواهد شد.

اولین گوشی گیمینگ ردمی 7 اردیبهشت معرفی می شود

در این پوستر می توانیم می توانیم ماژول دوربین این گوشی گیمینگ ردمی را مشاهده کنیم که درون آن سه دوربین تعبیه شده است. همچنین در کنار آن باید به یک دکمه فیزیکی و اسلایدر اشاره کنیم که با حرکت دادن اسلایدر، دکمه از از بدنه بیرون می آید و کاربران حین اجرای بازی می توانند از آن استفاده کنند. یکی از ویژگی های مشترک گوشی های گیمینگ همین دکمه های موجود در لبه بدنه است و این گوشی گیمینگ هم از این مشخصه بهره می برد.

طبق اطلاعات فاش شده، این گوشی همراه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و نمایشگر E4 OLED ساخت سامسونگ به دست کاربران می رسد که این نمایشگر از رفرش ریت 144 هرتز پشتیبانی می کند. در ضمنً نباید سرعت شارژ 67 واتی را از قلم بیندازیم.

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، قلب تپنده این گوشی چیپست Dimensity 1200 است که اگرچه پردازنده گرافیکی آن ضعیف تر از اسنپدراگون 888 و اگزینوس 1080 محسوب می شود، اما روی هم رفته توان پردازشی خیلی خوبی را به ارمغان می آورد. طبق برخی شایعات مطرح شده، این گوشی با قیمت 2000 یوان (305 دلار) راهی بازار می شود که اگر این مبلغ صحت داشته باشد، ارزان ترین گوشی گیمینگ خواهد بود.

هنوز معلوم نیست که آیا این گوشی صرفا راهی بازار چین می شود یا اینکه کاربران دیگر کشورها هم می توانند آن را خریداری کنند. در هر صورت فقط 7 روز دیگر این گوشی جذاب معرفی خواهد شد و باید ببینیم در برابر رقبا چه حرفی برای گفتن دارد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1617

به "اولین گوشی گیمینگ ردمی 7 اردیبهشت معرفی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین گوشی گیمینگ ردمی 7 اردیبهشت معرفی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید