با برترین آنتی ویروسهای رایگان اندروید آشنا شوید

به گزارش مجله سویگل، آنتی ویروسها همیشه همیار کاربرن موبایل، لپ تاپ و تبلت هستند. اگر عادت ندارید از آنتی ویروس بهره ببرید بهتر است هر چه سریعتر در دیدگاه خود تجدید نظر نموده و یک آنتی ویروس قدرتمند را روی موبایل خود نصب کنید.

با برترین آنتی ویروسهای رایگان اندروید آشنا شوید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، آنتی ویروس ها در دو نسخ رایگان و پولی عرضه می شوند و در ادامه به معرفی چند آنتی ویروس رایگان می پردازیم. توصیه ما به شما این است که آنتی ویروسهای مذکور را از درگاه های امنی مثل پلی استور دانلود کنید:

کسپرسکی

آنتی ویروس کسپرسکی Kaspersky را می توانید به رحتی در پلی استور بیابید. به طور کلی موسسه کپرسکی در عرصه فراوری نرم افزارهای امنیتی بسیار خوشنام است. این موسسه اخیرا از جدیدترین انتی ویروس خود رونمایی نموده که در 2 نسخه رایگان و پولی در دسترس است.

Sophos

یکی از برترین آنتی ویروسهای دنیا برای اندرویدی ها Sophos است . برنامه ای که نه تنها تبلیغات نمی گیرد، بلکه بر ضد حملات فیشینگی نیز اقداماتی را انجام می دهد و می تواند رمز عبور دو مرحله ای نیز استفاده کند. این برنامه در سال 205 لقب برترین برنامه سال را به خود اختصاص داد.

AhnLab V3

اگر اندروید گوشی شما چندان به روز نیست و نگران هستید که هر آنتی ویروسی را اجرا نکند سری به آنتی ویروس AhnLab V3 بزنید. این آنتی ویروس با وجود ساده بودن قادر به تشخیص انواع ویروس ها د کوتاه ترین زمان است و حتی برنامه های پاکسازی و ضد سرقت را نیز اجرا می نماید.

منبع: انتخاب
انتشار: 19 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 70

به "با برترین آنتی ویروسهای رایگان اندروید آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با برترین آنتی ویروسهای رایگان اندروید آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید