بنیانگذار اپل: اپل واچ محبوب ترین محصول هوشمند من در دنیا و جایگزینی مناسب برای آیفون است

به گزارش مجله سویگل، استیو وزنیاک ، بنیانگذار اپل، اپل واچ را به عنوان فناوری مورد علاقه خود در جهان نامید. به نظر می رسد از دید وی استفاده از ساعت اپل جایگزینی مناسب برای تلفن همراه است.

بنیانگذار اپل: اپل واچ محبوب ترین محصول هوشمند من در دنیا و جایگزینی مناسب برای آیفون است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از بلومبرگ، استو وزنیاک در این خصوص گفت: این ساعت کاربردی بسیار بیشتر از تلفن های همراه دارد و از اعتیاد به تلفن همراه نیز پیشگیری می نماید.

اعتیاد به فناوری در سالهای اخیر یک مرکز تمرکز فزاینده برای اپل و سایر شرکتهای فناوری بوده است. سال گذشته اپل کنترل های مدیریت زمان صفحه نمایش را به آیفون وارد کرد. در حالی که اپل مطمئناً عملکرد بهداشتی اپل واچ را در سالهای اخیر بهبود داده است ، بنیانگذار شرکت استیو وزنیاک می گوید که وی ساعت هوشمند خود را به دلایل بسیار متفاوتی دوست دارد. دراقع معتقد است ساعت هوشمند اپل از اعتیاد وی به تلفن همراهش می کاهد.

وزنیاک می گوید که معمولاً هنگام آنالیز ایمیل یا پیگیری اخبار ، از رایانه خود استفاده می نماید و هنگام حرکت از مکانی به مکانی دیگر نیز از ساعت استفاده می نماید. وی گفت: من به ساعت می روم و تقریباً از تلفن می پرم. من یکی از افرادی نیستم که می خواهند مثل یک معتاد باشد.

اپل واچ در سالهای اخیر به آرامی به یک محصول پر سود برای اپل تبدیل شده است. براساس جدیدترین گزارش درآمد شرکت اپل ، فروش محصولات در بخش پوشاک ، لوازم خانگی و لوازم جانبی اپل که شامل اپل واچ است ، از آیپد فراتر رفته و در حال رسیدن به مک است. اعتیاد به فناوری برای شرکت هایی مانند اپل و گوگل مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و در سال های اخیر ابزارهایی را به تلفن های هوشمند خود اضافه نموده اند تا به کاربران یاری کند نحوه استفاده از دستگاه های خود را بهتر رصد نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 317

به "بنیانگذار اپل: اپل واچ محبوب ترین محصول هوشمند من در دنیا و جایگزینی مناسب برای آیفون است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیانگذار اپل: اپل واچ محبوب ترین محصول هوشمند من در دنیا و جایگزینی مناسب برای آیفون است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید