تجلیل از بچه ها پایتخت در نمایشگاه نقاشی بچه ها

به گزارش مجله سویگل، خبرگزاری خبرنگاران- روز دوشنبه 6 بهمن ماه نمایشگاه نقاشی بچه ها افتتاح شد. تعداد 10 کودک در این افتتاحیه شرکت و بچه ها نمایشگاه را افتتاح کردند.

تجلیل از بچه ها پایتخت در نمایشگاه نقاشی بچه ها

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، مراسم تقدیر و اهدای جایزه به برگزیدگان مسابقه نقاشی شهری که من دوست دارم(از پشت پنجره)ببینم با حضور محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی دانشور مدیرکل اداره آموزش های شهروندی، زینب نصیری مدیرکل اداره سلامت، جمال اکرمی و حدیثه قربان داوران این مسابقه برگزار گشت.

جوادی یگانه با بازدید از آثار بچه ها حاضر در نمایشگاه از آنان درباره آثارشان با آنها به گفت و گو پرداخت و از بچه ها حاضر در نمایشگاه و خانواده هایشان تشکر و قدردانی کرد.

معاون شهردارتهران به همراه مجتبی دانشور، زینب نصیری و دو تن از داوران این مسابقه از برگزیدگان تقدیر به عمل آوردند و هدایایی را به آنان اهدا کردند.

به دلیل شیوع بیماری کرونا از بچه ها برگزیده به تعداد مشخص روزانه تجلیل می شود و این در حالیست که203 اثر در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل هاى بهداشتى برگزار می شود و بازدیدکنندگان می توانند با خیال آسوده از این نمایشگاه بازدید کنند.

گفتنی است؛ نمایشگاه هر روز در خانه هنرمندان از ساعت 13 تا 18 بجز روزهای شنبه آماده بازدید بچه ها و والدین خواهد بود. اسامی برندگان دومین نمایشگاه نقاشی بچه ها و دسترسی به آثار نمایشگاه به صورت آنلاین در آدرس tehrancpc.ir قابل دسترسی است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1413

به "تجلیل از بچه ها پایتخت در نمایشگاه نقاشی بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از بچه ها پایتخت در نمایشگاه نقاشی بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید