تحویل تسلیحات پیشرفته به نیروهای اوکراینی در پوشش رزمایش ناتو

به گزارش مجله سویگل، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، ایگور کناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه طی سخنانی اظهار داشت که تحویل تسلیحات و مهمات پیشرفته تحت پوشش رزمایش نسیم دریای ناتو 2021 به نیروهای اوکراینی و تشکیلات ملی گرای مستقر در نزدیکی مناطق دونتسک و لوهانسک در شرق اوکراین خارج از کنترل کی یف انجام می گردد.

تحویل تسلیحات پیشرفته به نیروهای اوکراینی در پوشش رزمایش ناتو

بر اساس این گزارش، کناشنکوف افزود: قرار است تسلیحات، مهمات و جنگ افزار پیشرفته تحت پوشش برگزاری رزمایش نظامی مذکور به نیروهای اوکراینی در این منطقه تحویل داده شوند.

وی همچنین در ادامه سخنان خود تاکید نمود: نهایتاً، درست مانند سال های گذشته، تمام این تسلیحات به نیروهای اوکراینی و تشکیلات ملی گرای مستقر در نزدیکی مناطق دونتسک و لوهانسک که تحت کنترل کی یف نیستند، تحویل داده خواهد شد.

لازم به ذکر است که وزارت دفاع اوکراین و فرماندهی نیروهای آمریکایی در اروپا تصمیم به برگزاری رزمایش مشترکی با شرکت بعضی از کشورهای عضو ناتو گرفته اند که این رزمایش قرار است از 28 ژوئن شروع شده و تا 10 جولای نیز ادامه داشته باشد.

به گفته وزرات دفاع روسیه، کشورهای اوکراین، آمریکا، کانادا، انگلیس، هلند، رومانی، بلغارستان، یونان، ترکیه و لیتوانی در این رزمایش حضور خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1623

به "تحویل تسلیحات پیشرفته به نیروهای اوکراینی در پوشش رزمایش ناتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل تسلیحات پیشرفته به نیروهای اوکراینی در پوشش رزمایش ناتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید