ترامپ: کنگره آمریکا یا به نامزدهای من رأی دهد یا رسماً تعطیل گردد!

به گزارش مجله سویگل، به گزارش خبرنگاران به نقل از راشاتودی، دونالد ترامپ روز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در کاخ سفید در اعتراض به نشستهای صوری مجلس نمایندگان و سنای آمریکا که وی را از اداره امور بازمی دارد، گفت که ممکن است این دو مجلس را وادار سازد تا به طور رسمی نشستهای خود را به زمان دیگری موکول نمایند.

ترامپ: کنگره آمریکا یا به نامزدهای من رأی دهد یا رسماً تعطیل گردد!

وی در این باره گفت که مجلس سنا یا بایذ به وظیفه خود عمل کند و برای نامزدهای من رأی گیری کند، یا بطور رسمی نشست خود رابه وقت دیگری موکول کند تا بتوانم این انتصابها را بطور موقت تعطیل کنم.

ترامپ گفت که هم مجلس سنا و هم مجلس نمایندگان آمریکا به برگزاری نشستهای صوری ادامه می دهند زیرا اکثریت قانونگذاران از شهر واشنگتن دی.سی خارج شده و تا ماه می به این شهر بازنمی گردند.

وی در این باره گفت که اقدام کنونی در ترک شهر آنهم در حالیکه نشستهای صوری و ساختگی برگزار می گردد، به منزله ترک وظیفه و مسئولیت است و مردم آمریکا نمی توانند در دوران این بحران از عهده آن برآیند.

به گفته ترامپ، دموکراتهای مجلس سنا در اقدامی هماهنگ از تأیید 129 نامزد برای مناصب مختلف دولتی سرباز می زنند. ترامپ همچنین گفت که قانونگذاران یا باید به سرکار برگردند و یا به طور رسمی نشست خود را به جلسه دیگری موکول نمایند، در غیر اینصورت، وی از اختیارات خود مطابق قانون اساسی برای تعطیلی هر دو مجلس کنگره استفاده خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 901

به "ترامپ: کنگره آمریکا یا به نامزدهای من رأی دهد یا رسماً تعطیل گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: کنگره آمریکا یا به نامزدهای من رأی دهد یا رسماً تعطیل گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید