تغییرات نو تیم مدیریتی پلی استیشن اعلام شد؛ جایگزین های جیم رایان تعیین شدند

به گزارش مجله سویگل، پس از کناره گیری جیم رایان (Jim Ryan)، مدیرعامل سابق سونی اینتراکتیو اینترتینمنت (Sony Interactive Entertainment)، این شرکت اعلام نموده که هیداکی نیشینو (Hideaki Nishino) به عنوان مدیر عامل گروه تجاری پلتفرم سونی اینتراکتیو اینترتینمنت و هرمن هالست (Hermen Hulst) به عنوان مدیر عامل گروه تجاری استودیوهای این شرکت منصوب خواهد شد.

تغییرات نو تیم مدیریتی پلی استیشن اعلام شد؛ جایگزین های جیم رایان تعیین شدند

این تغییرات مدیریتی از اول ژوئن (12 خرداد) امسال اعمال می شوند. هیروکی توتوکی که در حال حاضر به عنوان مدیر عامل موقت سونی اینتراکتیو اینترتینمنت مشغول به کار است، علاوه بر نقش رئیس، مدیر مالی ارشد شرکت نیز خدمت خواهد نمود. در واقع نیشینو و هالست به توتوکی گزارش خواهند داد و قصد دارند برای تقویت هر کسب و کار اصلی و در عین حال به حداکثر رساندن هم افزایی در سونی همکاری نزدیک داشته باشند. توتوکی در این باره گفت:

نیشینو در حال حاضر تیم مسئول توسعه تجربیات و فناوری محصولات و خدمات پلی استیشن را رهبری می نماید. او در سمت تازه خود به عنوان مدیر عامل گروه تجاری پلتفرم، همچنان مسئولیت فناوری، محصولات، خدمات و تجربه را بر عهده خواهد داشت. او بعلاوه بر روابط این ناشر و توسعه دهنده مستقل و عملیات تجاری، از جمله فروش و بازاریابی سخت افزار، خدمات و تجهیزات جانبی نظارت خواهد نمود. نیشینو می گوید:

از طرفی هالست در حال حاضر به عنوان معاون ارشد و رئیس استودیوهای پلی استیشن و مسئول توسعه محتوا در بسیاری از دستگاه ها از جمله کنسول های پلی استیشن و رایانه های شخصی و آوردن مالکیت معنوی بازی های ویدیویی به رسانه های تازه مانند فیلم و تلویزیون به وسیله پلی استیشن پروداکشنز است. تیم پلی استیشن پروداکشنز در حال کار روی چند اثر اقتباسی است و سریال لست آو آس را توسعه داده است. هالست در نقش تازه خود به عنوان مدیر عامل گروه تجاری استودیوها، مسئولیت توسعه، انتشار و عملیات تجاری محتوای انحصاری شرکت را بر عهده خواهد داشت. او اعلام کرد:

در ادامه پیامی از هیروکی توتوکی که برای کارمندان سونی ارسال شده، آمده است:

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1403 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2264

به "تغییرات نو تیم مدیریتی پلی استیشن اعلام شد؛ جایگزین های جیم رایان تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات نو تیم مدیریتی پلی استیشن اعلام شد؛ جایگزین های جیم رایان تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید