تویوتا RAV4 در مقابل هوندا CR، V: کدام کراس اوور بهتر است؟

به گزارش مجله سویگل، تویوتا RAV4 و هوندا CR-V از نظر سگمنت بسیار شبیه یکدیگر هستند که در این گزارش به بررسی آن ها پرداخته ایم.

تویوتا RAV4 در مقابل هوندا CR، V: کدام کراس اوور بهتر است؟

به گزارش خبرنگاران، فکر کنید کراس اوور جمع و جور و هوندا CR-V و تویوتا RAV4 احتمالاً دو تصویر اولی هستند که در فکر شما ظاهر می شود.

ما نمی توانیم شما را سرزنش کنیم، زیرا در مورد ما هم همینطور است. هر دوی این کراس اوور ها که از دهه 90 رقیب بودند، چنگ و دندان جنگیدند و جایگاه ها و پایه های طرفداران خود را ایجاد کردند. هر دو بسته های مشابه را ارائه می دهند، اما با چند تفاوت انتخاب.

بنابراین، اگر در بازار یک کراس اوور کامپکت ژاپنی هستید، احتمال زیادی وجود دارد که بین هوندا CR-V و تویوتا راو 4 درگیر شوید، ما اینجا هستیم تا انتخاب بین آن ها را کمی آسان تر کنیم. ما همچنین RAV4 Prime را وارد نکرده ایم، زیرا هنوز یک نسخه هیبریدی پلاگین معادل در مجموعه هوندا وجود ندارد.

RAV4: بیشتر خط تولید به صورت استاندارد به صفحه نمایش لمسی 7.0 اینچی بسنده می کند. اگرچه سیستم 8.0 اینچی به عنوان بخشی از بسته اختیاری تریم XLE به بعد در دسترس است، تا زمانی که تریم های Adventure، TRD یا Limited را انتخاب نکنید، سیستم 8.0 اینچی را به صورت استاندارد دریافت کنید.

چراغ های جلو LED بخشی از کیت استاندارد هستند، اما تراز اتوماتیک XLE به بعد در دسترس است. آینه های بال گرم شونده و نشانگر های نقطه کور نیز استاندارد هستند و همچنین کنترل آب و هوا، البته با یک منطقه واحد. تریم XLE برای ارتقاء دو منطقه ای مورد نیاز است. با این حال، بازار کانادا سیستم دو منطقه ای را به صورت استاندارد دریافت می کند. فقط تریم های بالا دارای سیستم سه ناحیه ای هستند.

یک صفحه نمایش 4.2 اینچی MID با تنظیمات آنالوگ روی تریم های پایه استاندارد است. تنظیمات دیجی آنالوگ 7.0 اینچی فقط در تریم های XSE و Limited موجود است - تریم قبلی فقط هیبریدی است. به طور عجیبی، فقط جایگاه راننده بدون توجه به تریم انتخابی شما تنظیم قدرت را دریافت می کند. ناوبری داخلی و سیستم صوتی JBL با 11 بلندگو فقط به صورت استاندارد در تریم Limited موجود است. همچنین در تریم های پایین تر به عنوان بخشی از یک بسته اختیاری با قیمت 1620 دلار موجود است.

CR-V: یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 5.0 اینچی بخشی از کیت استاندارد CR-V است. به صورت استاندارد با اندروید اتو و اپل کارپلی عرضه می شود، اما فقط در تریم پایه موجود است. تریم EX به بعد، سیستم 7.0 اینچی را دریافت می کنید. ناوبری داخلی، سیستم صوتی ممتاز و شارژر تلفن بی سیم همگی فقط در تریم Touring بالا موجود هستند. علاوه بر این، تنها مدل های هیبریدی و تریم Touring دارای چراغ های جلو LED هستند، در حالی که بقیه خطوط به لامپ های هالوژنی بسنده می کنند.

یک سیستم کنترل تهویه مطبوع تک منطقه ای در پایه استاندارد است در حالی که بقیه تریم ها دارای سیستم دو منطقه ای هستند. با این حال، CR-V مجموعه ابزار تمام دیجیتال خود را به صورت استاندارد در سراسر خط عرضه می کند. همچنین، بیشتر بسته های الحاقی فقط لوازم جانبی و عناصر زیبایی را اضافه می کنند. همچنین هیچ سقف پانورامایی با CR-V وجود ندارد.

نکته پایانی: اگرچه ممکن است بسیاری از موارد استاندارد استاندارد نباشند و بیشتر آن ها فقط برای تریم های برتر در نظر گرفته شده است، RAV4 تجهیزات بسیار بیشتری نسبت به CR-V مانند چراغ های جلو LED استاندارد، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی بزرگتر و مونروف پانوراما ارائه می دهد..

RAV4: هر دو پیشرانه گازی و هیبریدی بخشی از خط تولید RAV4 هستند. هر دو از یک موتور اصلی به عنوان پایه خود نیز استفاده می کنند. نسخه گازسوز از یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی استفاده می کند که 203 اسب بخار قدرت و 189 پوند فوت حداکثر گشتاور دارد. این موتور با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک جفت می شود که در درجه اول چرخ های جلو را به حرکت در می آورد. یک سیستم AWD بر اساس تقاضا در تمام تریم ها موجود است.

از سوی دیگر، سیستم هیبریدی، 219 اسب بخار ترکیبی از یک چهار دیگ 2.5 لیتری چرخه اتکینسون و سیستم باتری تولید می کند. گشتاور خروجی نیز بالاتر است. علاوه بر این، تریم های هیبریدی فقط با AWD ارائه می شوند.

CR-V: درست مانند RAV4، CR-V با موتور های گازی و هیبریدی نیز عرضه می شود. موتور 1.5 لیتری توربوشارژ چهار دیگ قدرت 190 اسب بخار و حداکثر گشتاور 179 پوند بر فوت دارد. یک واحد 2.0 لیتری تنفس طبیعی با یک سیستم هیبریدی جفت می شود تا 212 اسب بخار قدرت و 232 پوند فوت گشتاور تولید کند.

هر دو موتور با گیربکس CVT عرضه می شوند و در حالی که موتور گازی با هر دو FWD و AWD در دسترس است، هیبریدی فقط با دومی عرضه می شود.

خط پایین: در حالی که هر دو موتور های گازی و هیبریدی ارائه می دهند، سری موتور های RAV4 دارای خروجی بالاتری هستند و از این رو برنده این دسته هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1875

به "تویوتا RAV4 در مقابل هوندا CR، V: کدام کراس اوور بهتر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا RAV4 در مقابل هوندا CR، V: کدام کراس اوور بهتر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید