داریوش ارجمند علت کم کاری اش را فاش کرد

به گزارش مجله سویگل، داریوش ارجمند گفت: چیز جدیدی پیشنهاد نمی گردد و کار ها تکراری است. روی میزم کلی سناریو هست، ولی نمی توانم قبول کنم. آبرویم را مفت به دست نیاوردم که هر کاری به من پیشنهاد می گردد را انجام دهم؛ من از زمان جوانی ام گزیده کار بودم.

داریوش ارجمند علت کم کاری اش را فاش کرد

به گزارش ایسنا، ارجمند با بیان اینکه تلویزیون در حال حاضر آنطور که باید باشد نیست، معتقد است: مدیران جوان در کنار با تجربه ها بهتر می توانند رسانه را اداره نمایند.

این بازیگر پیشکسوت درباره سپردن مدیریت شبکه های تلویزیونی به جوان ها گفت: نمی توانم بگویم جوانی که تجربه ندارد خوب نیست و از طرفی نمی توان فردی که چهل سال است دارد کار می نماید و تازه فهمیده رسانه یعنی چه را کنار گذاشت. باید صبر کنیم و ببینیم جوان ها چه کار می نمایند؛ هنوز که اتفاقی نیفتاده است.

داریوش ارجمند با اعتقاد بر اینکه ترکیب باتجربه ها در کنار جوان تر ها برای اداره صداوسیما بهتر جواب می دهد، تاکید نمود: همه جای جهان همین طور است. رسانه مثل فرزند یک نظام است و باید با شرایط روزگارش رشد کند؛ نه می گردد فقط سن بالا ها را نگه داشت که با دیدگاه های قدیمی رسانه را اداره نمایند و نه می گردد فقط جوان را گذاشت که که با دیدگاه های جوانی بخواهند یک سازمان قدیمی را اداره نمایند؛ این دو باید کنار هم باشند.

از اشتباهات مدیران قبلی تلویزیون درس بگیرید

این هنرمند با اشاره به شرایط فعلی تلویزیون، گفت: تلویزیون به هر حال دارای افت شدیدی شده و فعلا الان آن طور که باید باشد نیست. اگر جوان تر ها را گذاشتند سر برنامه ها و شبکه ها، به هر حال جوان ها برای اینکه خودشان را اثبات نمایند وقت می خواهند. نمی گردد از الان قضاوت کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2058

به "داریوش ارجمند علت کم کاری اش را فاش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داریوش ارجمند علت کم کاری اش را فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید