دومین کارگاه متمرکز ادبیات؛ اتفاق برگزار می گردد

به گزارش مجله سویگل، دومین کارگاه متمرکز ادبیات؛ اتفاق به همت مجمع تخصصی کانون های ادبی وزارت بهداشت در روزهای 28 و 29 آذرماه در دانشکده پرستاری شهید بهشتی برگزار می گردد.

دومین کارگاه متمرکز ادبیات؛ اتفاق برگزار می گردد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش باشگاه دانشجویان خبرنگاران، در این دوره کارگاه هایی در رشته های داستان، طنز، ترانه، شعرنو و شعرکلاسیک با همراهی اساتید ادبیات از جمله هرمزعلی پور، حامد ابراهیم پور، زهرا عاملی، صابرقدیمی و سیامک گلشیری کارگاه ادبیات برپا می گردد.

علی محمودی دبیر مجمع تخصصی کانون های ادبی وزارت بهداشت درباره برگزاری دومین دوره کارگاه متمرکز ادبیات، گفت: سال گذشته اولین دوره این کارگاه برگزار و با استقبال خوبی از سوی دانشجویان روبرو شد، به طوریکه در سال اول 180 نفر در این کارگاه ها ثبت نام کردند. به همین دلیل تصمصیم گرفتیم دوباره این کارگاه ها را برگزار و خواسته دوستان را اجابت کنیم.

وی درباره تغییرات این دوره نسبت به کارگاه ها ادبی سال گذشته، بیان نمود: سال گذشته کارگاه نمایشنامه نویسی با حضور فارس باقری برگزار گردید اما سال جاری به جای آن کارگاه داستان نویسی سیامک گلشیری برگزار می گردد. ضمن اینکه سال جاری با مشورت دبیران کانون های ادبی اساتید مختلفی انتخاب کردیم و سیامک گلشیری، هرمزعلی پور و زهرا عاملی سال جاری برای اولین بار در این کارگاه ها حضور پیدا می نمایند.

دبیر مجمع تخصصی کانون های ادبی وزارت بهداشت اضافه نمود: این کارگاه ها به صورت همزمان برگزار گردیده و علاوه بر آن باحضور ناصر مهدوی کارگاه مولاناشناسی برگزار می گردد. برنامه اپرای سماع با اجرای گروه موسیقی میرا و برپایی شب شعر باحضور اساتید و دانشجویان از دیگر برنامه های دومین کارگاه متمرکز ادبیات؛ اتفاق است.

دومین کارگاه متمرکز ادبیات؛ اتفاق در محل دانشکده پرستاری شهید بهشتی واقع در تهران خیابان ولیعصر تقاطع بزرگراه هاشمی رفسنجانی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 625

به "دومین کارگاه متمرکز ادبیات؛ اتفاق برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین کارگاه متمرکز ادبیات؛ اتفاق برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید