دکوراسیون داخلی منازل لوکس با تزیینات تجملاتی ، دکوراسیون منزل

به گزارش مجله سویگل، شاید شما هم جزء گروهی از افراد باشید که گمان می نمایند دکوراسیون داخلی منازل لوکس حتما متعلق به افراد ثروتمند و متمول می باشد اما ترفندها و نکات ریزی وجود دارد که با رعایت آنها شما هم می توانید دکوراسیونی لوکس در منزل خود داشته باشید. ایجاد دکوراسیونی در محیط پذیرایی خانه که شبیه لوازم گران قیمت و لوکس باشد و در کنار آن از قیمت پایین تری نسبت به آنها برخوردار باشد به هیچ عنوان کار غیر ممکنی نیست. در زیر تعدادی از این ترفندها را برای آشنا شدن با نحوه داشتن دکوراسیونی لوکس با هزینه پایین تر ارائه خواهیم کرد.

دکوراسیون داخلی منازل لوکس با تزیینات تجملاتی ، دکوراسیون منزل

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

اولین نکته استفاده از دکوراسیونی با طرح ها و الگوهای تاج گونه است. فضایی که در آن خبری از طرح های تاج دار نباشد هر چقدر هم که گران قیمت باشند باز هم حسی معمولی در فضا ایجاد خواهند کرد. برای مثال در محیط پذیرایی بهتر است از مبلمانی کلاسیک تاج دار و منبت کاری شده بهره ببرید یا در هنگام تزیین دیوارها و سقف های خانه، گچ بری های تاج گونه در محل برخورد دیوار با سقف خانه بوجود بیاورید، این کار به فضا شکوه و غنا می بخشد. توجه داشته باشید هر چه میزان طرح های تاج گونه عظیم تر باشد، دکوراسیون شما لوکس تر بنظر خواهد رسید.

دومین نکته رنگ کاری محیط است. انتخاب رنگ برای منزل معمولا یکی از سخت ترین کارهای هر طراحی برای تزیین دکوراسیون خانه است. اما برای داشتن طرحی لوکس در خانه بهتر است رنگ های خود را از بین رنگ های سفید یا خنثی انتخاب کنید، این رنگ ها به پیچیده تر شدن و فراوانی فضا یاری بسیار زیادی می نمایند. بعلاوه رنگ های خنثی به راحتی با رنگ های دیگر در دکوراسیون داخلی خانه ست می شوند و جای نگرانی در خصوص نامناسب بودن ترکیب رنگ ها در کنار یکدیگر باقی نمی گذارند. یکی از دیگر از ترفندهای سودمند در این زمینه رنگ کردن قسمت داخلی درهای خانه به رنگ سیاه است. این کار ساده تاثیر زیادی بر لوکس کردن چهره دکوراسیون شما می گذارد.

در انتخاب پرده برای پنجره های خانه خود سعی کنید از بهترین نوع ها بهره ببرید. در حقیقت فقط در این قسمت است که باید هزینه بیشتری را در انتخاب پرده لوکس کنید. پارچه های با کیفیت و زیبا مانند ابریشم معمولا از قیمت بالاتری برخوردار هستند اما با دوام بالایی که دارند برای مدت زمان طولانی همچنان چهره جذاب خود را حفظ خواهند کرد. در شکل های زیر تعدادی از لوکس ترین مدل های دکوراسیون داخلی را مشاهده می کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 916

به "دکوراسیون داخلی منازل لوکس با تزیینات تجملاتی ، دکوراسیون منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون داخلی منازل لوکس با تزیینات تجملاتی ، دکوراسیون منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید