صفحه نمایش کشویی در آیفون 14؛ پیشنهاد طراحان به اپل

به گزارش مجله سویگل، یک رندر طراحی تازه از صفحه نمایش کشویی ثانویه، فناوری شارژ هوا و کانکتور USB Type-C برای آیفون 14 در فضای مجازی منتشر شد.

صفحه نمایش کشویی در آیفون 14؛ پیشنهاد طراحان به اپل

به گزارش خبرنگاران، به نقل از indianexpress، در یک تریلر، طراحی اخیر که به وسیله ConceptsiPhone رونمایی شده است، دستگاه های آیفون 14 و آیفون 14 پرو آینده اپل دارای صفحه نمایش کشویی ثانویه و فناوری شارژ هوا (air charge) هستند. با ایجاد صفحه نمایش کشویی کاربران می توانند دستگاه های خود را به صورت افقی نگه دارند و از صفحه پایین به عنوان صفحه کلید یا دسته بازی استفاده نمایند. بعلاوه این قابلیت فضای بیشتری برای کار را به کاربران ارائه می دهد، زیرا می توانید به راحتی دو برنامه فعال را به طور همزمان آنالیز کنید.

این طراحان بعلاوه فناوری شارژ هوا را پیشنهاد می نمایند که به کاربر امکان می دهد بدون دردسر کابل ها یا پایه های شارژ، گوشی های خود را شارژ نمایند. اگرچه این ویژگی قبلا به وسیله اپل معرفی شده بود، اما طراحی مفهومی تازه دارای یک پد شارژ است که به طور قابل توجهی پهنای باند را افزایش و به کاربر امکان می دهد در فواصل طولانی تر بتواند گوشی را شارژ کند.

اخیراً، مجموعه ای از گزارش ها منتشر شده که اپل بالاخره می تواند برای انتقال داده و شارژ به یک کانکتور USB Type-C سوئیچ کند. این موضوع تا حدودی به علت قانون تازه اتحادیه اروپا است که همه فراوری نمایندگان تلفن همراه را موظف می نماید یک راهکار شارژ جهانی را اتخاذ نمایند تا منجر به کاهش هدر رفت انرژی گردد.

شایعات دیگر به پیکربندی فضای ذخیره سازی 2 ترابایتی برای مدل پرو و 1 ترابایتی برای آیفون 14 معمولی اشاره می نمایند. این ویژگی عملکرد دوربین را نیز بهبود خواهد داد. هرچقدر هم که این رندر های طراحی بلندپروازانه به نظر برسند، فقط احتمال کمی وجود دارد که اپل واقعاً از پس آن بربیاید و آیفون هایی با این ویژگی ها ارائه دهد. با این وجود، می توان انتظار داشت که در سپتامبر 2022 با یک اعلامیه رسمی برای آیفون 14 به وسیله شرکت اپل رو به رو شویم.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1883

به "صفحه نمایش کشویی در آیفون 14؛ پیشنهاد طراحان به اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفحه نمایش کشویی در آیفون 14؛ پیشنهاد طراحان به اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید