طرح های آبخیزداری در دست اجرای شازند تا سرانجام سال تکمیل می گردد

به گزارش مجله سویگل، محسن محمدی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در حال حاضر پنج پروژه آبخیزداری در شهرستان شازند در دست اجرا است که برای اجرای این طرح های آبخیزداری 30میلیارد ریال اعتبار پیش بینی و جذب شده است.

طرح های آبخیزداری در دست اجرای شازند تا سرانجام سال تکمیل می گردد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شازند اضافه نمود: هم اکنون بخشی از این پروژه ها پیشرفت فیزیکی 90درصدی دارند و پیش بینی می گردد که نهایتا تا انتها سال جاری، همگی تکمیل شده و به مرحله بهره برداری برسند.

وی بیان نمود: طی انجام عملیات این پروژه ها اقدامات مختلف مکانیکی، بیولوژیکی و بیومکانیکی انجام شده و هم اکنون روند اجرای آنها از سرعت مطلوبی برخوردار است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شازند خاطرنشان ساخت: علاوه بر طرح های آبخیزداری، در شهرستان شازند حفاظت از پوشش گیاهی موجود و مراتع و ذخیره گاه های جنگلی با جدیت در دستور کار قرار گرفته است و همچنین درختکاری در راستای افزایش سطح دارای پوشش گیاهی و برخورداری از مزایای این مهم مدنظر است.

محمدی ادامه داد: طی چند سال اخیر سطح زیر کشت گیاهان دارویی در شهرستان شازند افزایش یافته و در راستای تامین بذر این گیاهان، اداره منابع طبیعی شهرستان همکاری های لازم را با مردم انجام می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 119

به "طرح های آبخیزداری در دست اجرای شازند تا سرانجام سال تکمیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های آبخیزداری در دست اجرای شازند تا سرانجام سال تکمیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید