فراخوان صندوق نوآوری برای شناسایی طرح ها و استارت آپ های سرمایه پذیر حوزه فین تک منتشر شد

به گزارش مجله سویگل، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برای شناسایی طرح ها و استارت آپ های سرمایه پذیر حوزه فین تک فراخوان منتشر کرد.

فراخوان صندوق نوآوری برای شناسایی طرح ها و استارت آپ های سرمایه پذیر حوزه فین تک منتشر شد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، رویداد دوشنبه های استارت آپی حوزه فین تک با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می شود. بر این اساس استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان این حوزه که علاقمند به جذب سرمایه گذار هستند می توانند تا 30 آبان ماه تقاضای خود را از طریق تکمیل کاربرگ منتشر شده اعلام و کاربرگ تکمیلی را به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنند.

جذب استارت آپ یا طرح سرمایه پذیر حوزه فین تک از طریق این فراخوان امکانپذیر است و با توجه به ظرفیت محدود برای حضور، اولویت با کسانی است که زودتر کاربرگ تکمیل شده را ارسال کنند.

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از سال 1398 در راستای ماموریت خود مبنی بر تامین مالی توسعه فناوری و به ویژه فناوری های پیشرفته و اولویت دار، در قالب برنامه هم سرمایه گذاری با صندوق های پژوهش و فناوری، سرمایه گذاری جسورانه در استارت آپ ها و طر ح های سرمایه پذیر را آغاز کرده است.

در برنامه هم سرمایه گذاری، استارت آپ ها و دارندگان طرح های سرمایه پذیر، طرح و مدل کسب وکار خود را به عاملان سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می کنند. در صورتی که یکی از عاملان سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، پس از ارزیابی و تایید طرح و مدل کسب وکار، تصمیم به سرمایه گذاری جسورانه روی آن طرح بگیرد، صندوق نوآوری و شکوفایی تا 80 درصد سرمایه جسورانه مورد نیاز آن استارت آپ یا طرح سرمایه پذیر را تامین می کند.

هر دوشنبه استارت آپی، یک موضوع یا محور خاص دارد و تلاش می شود که هر دوشنبه، تنها استارت آپ ها و طرح های همان حوزه معرفی شوند. صلح خواه با شماره تلفن 42170623 به عنوان مسئول برگزاری دوشنبه های استارت آپی، در روز ها و ساعات اداری جوابگوی سوالات درباره این رویداد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1223

به "فراخوان صندوق نوآوری برای شناسایی طرح ها و استارت آپ های سرمایه پذیر حوزه فین تک منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان صندوق نوآوری برای شناسایی طرح ها و استارت آپ های سرمایه پذیر حوزه فین تک منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید