لایو اینستاگرام به قابلیت زمان بندی و حالت تمرین مجهز شد

به گزارش مجله سویگل، اینستاگرام شب گذشته از ارائه دو قابلیت نو برای هواداران قابلیت برگزاری لایو در این شبکه اجتماعی اطلاع داد. یکی از قابلیت ها، به کاربران اجازه می دهد که تا 90 روز قبل از برگزاری یک لایو، آن را برنامه ریزی نمایند و سپس این خبر را به اطلاع هواداران خود برسانند.

لایو اینستاگرام به قابلیت زمان بندی و حالت تمرین مجهز شد

علاوه بر این، باید به حالت تمرین (Practice Mode) هم اشاره کنیم که به افراد اجازه می دهد قبل از برگزاری لایو، در همان محیط اینستاگرام یک لایو موقتی و خصوصی ایجاد نمایند تا چیزهایی مانند شرایط اینترنت، محتوای لایو، نورپردازی و غیره را با طرف مقابل آنالیز نمایند.

باید خاطرنشان کنیم سرویس هایی مانند یوتیوب، تیک تاک و حتی خود فیسبوک مدت هاست که از قابلیت برنامه ریزی برای لایو بهره می برند و حالا کاربران اینستاگرام هم می توانند از این تعیینه استفاده نمایند. در اینستاگرام بعد از تعیین کردن تاریخ برگزاری لایو، امکان اشتراک گذاری تاریخ آن به وسیله پست و استوری وجود دارد.

تیک تاک که مهم ترین رقیب اینستاگرام محسوب می گردد، به تازگی توجه بیشتری به لایو نشان داده و مثلا حالا کاربران این اپلیکیشن در بخش Explore به راحتی می توانند به لایوهای افراد مختلف دسترسی پیدا نمایند. اینستاگرام هم به تازگی در حال تغییر استراتژی خود در قبال ویدیوها است. مدتی قبل این شرکت برند IGTV را کنار گذاشت و این ویدیوها دیگر در فید اصلی نمایش داده می شوند.

از طرف دیگر، دکمه مربوط به بخش Reels همچنان در بخش مرکزی دکمه های ردیف پایین اپلیکیشن قرار گرفته است و این یعنی اینستاگرام همچنان به موفقیت این ویدیوهای کوتاه چند ثانیه ای امیدوار است. اینستاگرام اعلام نموده که قابلیت برنامه ریزی برای برگزاری لایو برای تمام کاربران ارائه شده ولی حالت تمرین به زودی فعال خواهد شد.

منبع: TechCrunch

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2051

به "لایو اینستاگرام به قابلیت زمان بندی و حالت تمرین مجهز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایو اینستاگرام به قابلیت زمان بندی و حالت تمرین مجهز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید