لیگ برتر کاراته وان روسیه، پورشیب فینالیست شد

به گزارش مجله سویگل، ذبیح الله پورشیب، کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان با برتری مقابل تمامی رقبای خود به دیدار نهایی ششمین مرحله کاراته وان روسیه راه یافت.

لیگ برتر کاراته وان روسیه، پورشیب فینالیست شد

به گزارش خبرنگاران، در دومین روز از ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان در سال 2019، امروز(شنبه) با برگزاری رقابت های 5 وزن مردان و زنان پیگیری شد و ذبیح الله پورشیب با برتری مقابل تمامی رقبای خود به دیدار نهایی راه یافت.

ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان نیز در وزن 84- کیلوگرم، ابتدا با نتیجه 2 بر صفر مقابل کایکو رودریگز از برزیل به برتری دست یافت و در ادامه پس از تساوی صفر-صفر مقابل الخاندرو مولینا از اسپانیا، در هانتی به برتری رسید.

کاپیتان تیم ملی کاراته ایران در دور سوم نیز با نتیجه 3 بر صفر از سد اروز میجالکویچ از صربستان گذشت. پورشیب در دیدار نیمه نهایی نیز با نتیجه 5 بر یک مقابل جسی داکوستا از فرانسه به برتری دست یافت و به دیدار نهایی رسید.

پورشیب برای کسب نشان طلا روز یکشنبه به مصاف ریاتارو آراگا از ژاپن خواهد رفت.

پیش از این سارا بهمنیار و رزیتا علیپور نیز به دیدار نهایی راه یافته بودند و طراوات خاکسار و بهمن عسگری نیز به دیدار رده بندی رسیده بودند. مجید حسن نیا، امیر مهدی زاده، امیر رضا میرزایی، هامون درفشی پور، سیدعلی کریمی، شیما آل سعدی، مهدی خدابخشی و مهدی قراری زاده، ابوالفضل شهرجردی، متین زارع، نگین باقری و فاطمه صادقی نیز از دور رقابت ها کنار رفته بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 426

به "لیگ برتر کاراته وان روسیه، پورشیب فینالیست شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر کاراته وان روسیه، پورشیب فینالیست شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید