مشخصات هیوندای سانتافه مدل 2021 اعلام شد

به گزارش مجله سویگل، هیوندای سانتافه 2021 در ماه اکتبر رونمایی شد و در آن زمان شاهد چیزی بیشتر از یک فیس لیفت ساده بودیم. طبیعتاً تغییرات گسترده رخ داده در این خودرو هزینه بر هستند و ما دقیقاً می توانیم قیمت و مشخصات این خودرو را ببینیم.

مشخصات هیوندای سانتافه مدل 2021 اعلام شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پدال، بر پایه آنچه در وب سایت این خودروساز کره ای آمده نسخه پایه سانتافه SE قیمت آغازین 28025 دلاری دارد که نسبت به مدل 2020 افزایش قیمت 575 دلاری را نشان می دهد.

تریم کالی گرافی که عضو جدید خانواده سانتافه 2021 است ظاهراً قیمت پایه 43475 دلاری خواهد داشت. قیمت این خودرو در مقایسه نسخه پرچم دار قبلی یعنی لیمیتد چهار چرخ محرک افزایش 2725 دلاری را نشان می دهد. البته تمامی قیمت های یاد شده شامل هزینه های تحویل نیز هستند.

افزایش قیمت سانتافه 2021 با تغییرات زیادی توجیه می شوند. جدای از به روزرسانی های واضح ظاهری و دیلایت های مشابه هیوندای پالیسید، این شاسی بلند از پلتفرم جدیدی سود می برد. زیرساخت جدید باعث ارائه پرفورمنس، هندلینگ و ایمنی بهتری خواهد شد. همچنین استفاده از معماری جدید راه را برای استفاده از قوای محرکه الکتریکی شده باز کرده است.

تریم کالی گرافی جدید که امسال برای پالیسید هم قابل سفارش خواهد بود تجهیزات سطح بالایی همچون متریال لوکس تر کابین را به همراه دارد. از جمله تجهیزات این تریم می توان به چرم باکیفیت ناپا، جلوپنجره متمایز، تریم برجسته درب ها و صندلی ها، پوشش سقف جیر، هدآپ دیسپلی تمام رنگی، نورپردازی داخلی و رینگ های 20 اینچی منحصربه فرد اشاره کرد. این مدل همچنین به پیشرانه 2.5 لیتری توربو و سیستم چهار چرخ محرک مجهز است.

سانتافه اولین شاسی بلند هیوندای است که از قوای محرکه هیبریدی استفاده خواهد کرد. ترکیب پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری توربو، استارتر/ژنراتور 13 کیلوواتی و پیشرانه الکتریکی 44 کیلوواتی باعث ایجاد قدرت ترکیبی 225 اسبی و گشتاور 264 نیوتون متری می شود.

انتظار می رود مدل های درون سوز سانتافه 2021 تا خاتمه سال وارد نمایندگی ها شوند درحالی که نسخه هیبریدی ساخت کره در سه ماهه اول سال آینده عرضه خواهند شد. همچنین قرار است نسخه پلاگین هیبریدی سانتافه 2021 نیز تولید شود اما هنوز زمان عرضه آن مشخص نیست.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1317

به "مشخصات هیوندای سانتافه مدل 2021 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات هیوندای سانتافه مدل 2021 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید