نتایج یک تحقیق تعمیرپذیرترین برندهای گوشی در سال 2022 را تعیین کرد

به گزارش مجله سویگل، به تازگی یک تحقیق منتشر شده که عملکرد شرکت های مختلف در ساخت گوشی هایی با امکان تعمیرپذیری بالا را مورد ارزیابی قرار داده است که در این بررسی، سامسونگ در مقایسه با برندهای معروف بازار توانسته بیشترین امتیاز را کسب کند.

نتایج یک تحقیق تعمیرپذیرترین برندهای گوشی در سال 2022 را تعیین کرد

نتیجه این تحقیق بر اساس زمانی بوده که مردم برای تعمیر گوشی های خود در خانه صرف می کردند و همچنین میزان پیچیدگی راهنمای تعمیر که به صورت آنلاین در دسترس واقع شده است. وب سایت Electronics Hub برای مشخص برنده، امتیازی که یک گوشی برای مدت زمان مورد نیاز جهت تعمیر دریافت کرده اند را با امتیازی که iFixit (مرجعی برای مشخص کردن میزان تعمیرپذیری گوشی ها) به آن ها داده جمع کرده تا مشخص شود کدام گوشی بهترین و کدام گوشی بدترین عملکرد را از لحاظ تعمیرپذیری در خانه دارد؛ گوشی های سامسونگ که در سال 2022 راهی بازار شده اند توانستند امتیاز خوبی را از لحاظ تعمیرپذیری کسب کنند. بعد از سامسونگ هم اپل، موتورولا، گوگل و شیائومی رتبه های دوم تا پنجم را به خود اختصاص داده اند.

گلکسی S22 اولترا سومین گوشی برتر از لحاظ میزان تعمیرپذیری است که پشت سر گلکسی A40 و موتورولا موتو G7 واقع شده است. A40 امتیاز 32.6 دقیقه را برای هر تعمیر کسب کرده که 42.9٪ تعمیرات آن هم آسان بوده است. برای تعمیر S22 اولترا اما به صورت میانه 48.1 دقیقه زمان نیاز بوده که 33.3٪ تعمیرات هم آسان در نظر گرفته شده اند.

گوگل پیکسل 7 که کننده سال 2022 گوگل هم به شمار میرود با 60.3 دقیقه زمان تعمیر میانه، بدترین گوشی از لحاظ تعمیرپذیری شناخته شد. این در حالی است که گلکسی نوت 10 با 58.4 دقیقه، دومین گوشی از این حیث لقب گرفت. برای هر دو گوشی میزان سختی 100٪ در نظر گرفته شده یعنی تعمیر آن ها در خانه فوق العاده سخت خواهد بود. گلکسی A53 و A72 هم شرایط مشابهی دارند. این دو گوشی میان رده اگرچه زمان تعمیر مشابهی با گلکسی S22 اولترا دارند اما تعمیر آن ها در خانه اصلا کار ساده ای نیست.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از درجه سختی و امکان اعمال کردن تعمیرات با توجه به راهنمای موجود در اینترنت، گوشی های سال 2022 سامسونگ پیروز شده اند امتیاز بسیار بالایی را کسب کنند و بعد از ایسوس، HTC و ال جی، در رتبه چهارم قرار بگیرند.

این تحقیق عملکرد گوشی های سال 2023 را مورد بررسی قرار نداده اما سامسونگ باز هم شانس بالایی دارد که بتواند بالاتر از شرکت های معروف سازنده گوشی نظیر اپل، شیائومی، هواوی و… قرار بگیرد.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1402 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2197

به "نتایج یک تحقیق تعمیرپذیرترین برندهای گوشی در سال 2022 را تعیین کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "نتایج یک تحقیق تعمیرپذیرترین برندهای گوشی در سال 2022 را تعیین کرد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج یک تحقیق تعمیرپذیرترین برندهای گوشی در سال 2022 را تعیین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید