نسخه جان سخت اپل واچ با بدنه فلزی محکم و نمایشگر بزرگ تر معرفی می گردد

به گزارش مجله سویگل، از سال 2021، شایعات و برآورد های متعددی به نسخه جان سخت اپل واچ با هدف استفاده در ورزش های پرتحرک، طبیعت و محیط های سخت اشاره می نمایند. گزارش های اخیر تأیید نموده اند که این مدل از ساعت هوشمند اپل در اواخر امسال معرفی خواهد شد. اکنون و به همین دلیل، خبرگزاری معتبر بلومبرگ ادعا نموده که نسخه جان سخت اپل واچ مجهز به بدنه فلزی قوی تر و نمایشگر بزرگ تر خواهد بود.

نسخه جان سخت اپل واچ با بدنه فلزی محکم و نمایشگر بزرگ تر معرفی می گردد

گزارش تازهی که روز چهارشنبه به وسیله بلومبرگ منتشر شد، جزئیات بیشتری در خصوص انتظارات از ساعت هوشمند تازه اپل را در اختیار کاربران قرار می دهد. نکته جالب اینجاست که نمایشگر این اپل واچ ممکن است از همه ساعت های هوشمند این شرکت بزرگ تر باشد. دو تحلیلگر باسابقه و مطرح حوزه فناوری یعنی راس یانگ از شرکت DSCC و جف پو از شرکت Haitong International Securities، اوایل این هفته بیان کردند که مقدار نمایشگر اپل واچ سری 8 احتمالاً 1.99 اینچ خواهد بود.

در این میان معین نیست که آیا اپل میخواهد مدل 45 میلی متری را با مدل تازه جان سخت جایگزین کند یا اینکه نمایشگر بزرگ تر یکی از ویژگی های نسخه تازه اپل واچ خواهد بود. اما به گفته خبرگزاری بلومبرگ، صفحه نمایش بزرگ تر یکی از ویژگی های کلیدی ساعت هوشمند تازه اپل خواهد بود. نمایشگر بزرگتر با وضوح 410 در 502 پیکسل به سیستم اجازه می دهد تا اطلاعات بیشتری را در حین تمرین به کاربران نشان دهند.

این گزارش بعلاوه اشاره می نماید که این مدل جان سخت با بدنه فلزی به جای آلومینیوم ساخته می گردد تا مقاومت بیشتری داشته باشد. با این حال، هیچ اشاره ای به فلزی که قرار است در بدنه این اپل واچ تازه استفاده گردد، نشده است. اما این فلز می تواند فولاد یا تیتانیوم باشد. شنیده شده که مدل جان سخت اپل واچ قیمتی بالا تر از 699 دلار اپل واچ فولادی ضد زنگ خواهد داشت.

اپل اخیراً تبلیغ تازهی را منتشر نموده که دوام اپل واچ سری 7 را به کاربران نشان می دهد، بنابراین به نظر می رسد که این شرکت واقعاً متعهد به عرضه یک نسخه جان سخت و مقاوم از ساعت هوشمند خود است. با اینکه حدود 4 ماه تا زمان احتمالی رونمایی از سری تازه ساعت های هوشمند اپل فاصله داریم، اما همیشه شایعات مربوط به اپل واچ سری 8 جزء جدایی ناپذیر اخبار دنیای تکنولوژی به حساب می آیند.

نکته جالب اینجاست که بیشتر این شایعات در خصوص سری هفتم اپل واچ نیز وجود داشت که با رونمایی از این ساعت، صحت آن ها تأیید نشد. طبق گزارش منتشر شده از VNChoCotaco، اپل میخواهد تغییراتی چشمگیری را در طراحی اپل واچ سری 8 ایجاد کند.

به گفته راس یانگ، تحلیلگر عرصه تکنولوژی اپل واچ سری 8 می تواند در 3 سایز عرضه گردد. او با انتشار پستی در صفحه توییتر خود نوشت که اگر اپل ساعت های هوشمند تازه خود را در 3 سایز وارد بازار کند، جای تعجبی وجود ندارد. یانگ جزئیاتی درباره این سه مقدار ارائه نکرد، اما بیان کرد که کاربران از اینکه نمایشگر اپل واچ های سری 8 بزرگ تر گردد استقبال می نمایند. باید خاطر نشان کنیم اپل در سال 2021 تغییرات کوچکی در طراحی اپل واچ سری 7 ایجاد کرد و این ساعت ها در دو سایز 41 و 45 میلی متری به بازار عرضه شدند.

شایعات و حدس های حاکی از آن هستند که اپل نسل تازه ساعت های هوشمند خود را با سنسورهای تازهی معرفی خواهد نمود. در این راستا، تحلیلگر مشهور و باسابقه محصولات اپل یعنی مینگ-چی کو بیان کرد که سری تازه ساعت هوشمند اپل سنسور مقدار گیری دمای بدن را تحت یک شرایط خاص دارا خواهد بود. از آن جایی که مچ دست معمولاً مکانی نیست که افراد دمای بدن خود را مقدار گیری نمایند، بنابراین غول فناوری آمریکایی باید از الگوریتم دقیقی در این مقوله بهره ببرد. بعلاوه طبق ادعای گورمن، سنسور مقدار گیری قند خون تا حداقل سال 2024 به ویژگی های سلامتی ساعت های هوشمند اپل اضافه نخواهد شد.

بعلاوه شایان ذکر است که اپل واچ SE با یک تراشه تازه و سریع تر به روزرسانی می گردد، اما با همان طراحی مدل فعلی SE در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. تمامی مدل های تازه احتمالا پاییز سال جاری همراه با سری آیفون 14 به کاربران معرفی خواهند شد.

منبع: 9To5mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 2057

به "نسخه جان سخت اپل واچ با بدنه فلزی محکم و نمایشگر بزرگ تر معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه جان سخت اپل واچ با بدنه فلزی محکم و نمایشگر بزرگ تر معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید