هتل لندمارک پریمیر دبی؛هتلی 4ستاره با ترکیب معماری مدرن و سنتی

به گزارش مجله سویگل، این هتل 4 ستاره با ترکیب معماری مدرن و سنتی، پذیرای تمامی مسافرانی است که قصد دارند خاطره ای خوش از سفر به دبی داشته باشند.

هتل لندمارک پریمیر دبی؛هتلی 4ستاره با ترکیب معماری مدرن و سنتی

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

تمامی اتاق های Landmark Premier Hotel به سیستم تهویه مطبوع، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای، تلویزیون ال سی دی، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی جداگانه مجهز اند. اتاق ها چشم انداز فوق العاده ای هم رو به شهر دارند که لذت اقامت در هتل را دوچندان می نماید.

از جمله امکانات تندرستی هتل لندمارک پریمیر دبی هم می توان به سالن بدنسازی مجهز به پیشرفته ترین لوازم ورزشی، استخر سرپوشیده استخر روباز و سونا اشاره نمود. استخر روباز در تمام طول سال قابل استفاده است و افراد در صورت تمایل و با پرداخت هزینه مربوطه، می توانند از خدمات ماساژ هم بهره مند شوند.

صبحانه به صورت رایگان و به شکل بوفه سرو می گردد و افراد می توانند برای صرف ناهار، میان وعده و یا شام، به رستوران هتل لندمارک پریمیر دبی مراجعه کنند. کافی شاپ هتل هم علاوه بر انواع کیک و دسر، میوه های تازه و نوشیدنی های مختلفی را سرو می نماید و افراد می توانند برای صرف عصرانه، به آن مراجعه کنند.

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی است و خدماتی از قبیل خشکشویی، سفیدشویی و اتو البسه را عرضه می نماید که مشتریان با پرداخت هزینه، می توانند از آن استفاده کنند. افرادی که برای سفر های کاری به دبی آمده باشند هم می توانند با هماهنگی پذیرش، از خدماتی مانند اتاق دیدار، سالن کنفرانس و دستگاه فکس و کپی استفاده کنند.

بر اساس نظرسنجی های به عمل آمده، کاربران از خدمات هتل لندمارک پریمیر دبی رضایت کامل داشته اند و معتقدند خدماتی فرا تر از هزینه ای که پرداخته اند، دریافت کردند. لازم به یادآوری است که همراه داشتن حیوانات خانگی در این هتل، امکان پذیر نمی باشد و افراد برای این که با مشکل خاصی در این زمینه روبرو نشوند، بهتر است از نگهداری حیوانات خانگی در سفر خودداری کنند.

منبع: گردشبان
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: soiigle.ir شناسه مطلب: 1268

به "هتل لندمارک پریمیر دبی؛هتلی 4ستاره با ترکیب معماری مدرن و سنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل لندمارک پریمیر دبی؛هتلی 4ستاره با ترکیب معماری مدرن و سنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید